Skravletråd lørdag :)

Ja det er kjapt gjort, men ikke alle som gidder likevel :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Det er sant... Er mange ganger jeg tenker "hvorfor skal jeg nå alltid tilby meg..... " men så får jeg jo det igjen når jeg trenger hjelp til noe ;-) Er litt inne på denne tanken om at du skal gjøre for andre det en håper andre vil gjøre for deg... ;-)

Her har vi vert ganske slappe idag.....
Sett fotball og slappet av:-)
Snuppene gikk opp til tanta i seks tiden og skal ligge der i natt...
Mannen lagde lasange,menst jeg lagde bløtekake(lagde sukkerbrød igår) og en gelekake til vi skal i bursdag
til pappaen min i morgen:-) No holder han på å lage til boblebadet,så da skal vi ha oss et bad:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er sant... Er mange ganger jeg tenker "hvorfor skal jeg nå alltid tilby meg..... " men så får jeg jo det igjen når jeg trenger hjelp til noe ;-) Er litt inne på denne tanken om at du skal gjøre for andre det en håper andre vil gjøre for deg... ;-)

Lurt :-) sånn er jeg vant med fra min familie, så jeg blir så overraska når andre må drive å kjøpe masse kaker fordi de ikke kan bake alt selv til f.eks bursdag, konfirmasjon osv :-)

Sett fotball og slappet av:-)
Mannen lagde lasange,menst jeg lagde bløtekake(lagde sukkerbrød igår) og en gelekake til vi skal i bursdag
til pappaen min i morgen:-) No holder han på å lage til boblebadet,så da skal vi ha oss et bad:-)

Oooh, romantisk ;-)

Sett fotball og slappet av:)
til pappaen min i morgen:) No holder han på å lage til boblebadet,så da skal vi ha oss et bad:)

Boblebad hørtes jo utrolig deilig ut.... Vårt står ute og er nedsnødd..... Ønsker meg inneboblrbad når vi tar badet i kjelleren....

Lurt :) sånn er jeg vant med fra min familie, så jeg blir så overraska når andre må drive å kjøpe masse kaker fordi de ikke kan bake alt selv til f.eks bursdag, konfirmasjon osv :)

Full forståelse at kaker kjøpes når det er snakk om hvit dame og spesielle kaker..
Tror egentlig det handler om at folk skal klare seg selv og ikke be om hjelp og så litt latskap da det er blitt så vanlig å lage minst mulig for ALT kan jo kjøpes....

Syntes hjemmelagde kaker smaker best jeg... :D

Full forståelse at kaker kjøpes når det er snakk om hvit dame og spesielle kaker..
Tror egentlig det handler om at folk skal klare seg selv og ikke be om hjelp og så litt latskap da det er blitt så vanlig å lage minst mulig for ALT kan jo kjøpes....

Syntes hjemmelagde kaker smaker best jeg... :D

Jo, jeg skjønner at man kjøper ei spesiell kake om man ikke kjenner noen som er sykt flinke:-) hjemmelaget er best ja:-) begge mine søstre hadde hjemmelagede bryllupskaker, ser ikke forskjell fra kjøpings men kjenner det jo litt på smaken :-)

Boblebad hørtes jo utrolig deilig ut.... Vårt står ute og er nedsnødd..... Ønsker meg inneboblrbad når vi tar badet i kjelleren....
ute er våres ogned snødd,så vi holder oss til det inne:

Back
Topp