Vannløpet er tett....

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre :smiley-angry019 :BangHead

Uff og uff! Veldig kjedelig når slikt skjer! Håper dere får fikset det fort :-) En liten trøst er at det sakte men sikkert går mot sommer og varmere vær :)

Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre :smiley-angry019 :BangHead

Åh nei, det var ikke bra:( håper dere får hjelp og at det ikke blir så altfor dyrt. Nok av utgifter de første mnd av året!

Huff ja, dette er skikkelig ille, må nok bare kontakte eksperter, det går ikke over av seg selv :confused1

Ai, ai, ai :( Det var jo no dritt da :eek: Spesielt festlig når man har baby i hus også :confused: Håper dere får fikset det fort!

Håper jeg også, rørlegger er ringt, så venter på han.

Da var alt i orden igjen...Håper det ikke blir alt for dyrt :confused:

Får bare krysse fingrene:-) Men en 3000-5000 blir det nok.

Får bare krysse fingrene:-) Men en 3000-5000 blir det nok.

Ja, det er dessverre utrolig dyrt m rørlegger:( godt det blei fikset iallfall. Må nesten ha vann når man har små i huset:)

Ja det nytter ikke ute, måtet skikkelig på do også, men måtte pent holde meg hehe..

Ha ha,ja ellers hadde det i grunn blitt kaldt i stumpen om du måtte gå ut:p;)

Wæææ, så uheldig, for ikke å snakke om upraktisk da! Får håpe dere får tint opp rørene!

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Det gikk heldigvis bra, det var vist fort gjort å fikse det, bare synd det var en lørdag, da koster det enda mer selvfølgelig :confused:

Oi, dette har jeg ikke fått med meg!
Bra det har ordnet seg, men fysj, så mye styr (og penger sikkert) :(

Oi, dette har jeg ikke fått med meg!
Bra det har ordnet seg, men fysj, så mye styr (og penger sikkert) :(

Ikke fått regninga enda, men den spiser av kjøkkenbudsjettet :gen045 Håper den ikke blir mer enn 3000 kr, men frykter at den blir mer. :confused005

Back
Topp