Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre![]()
![]()

Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre![]()
![]()
Da var alt i orden igjen...Håper det ikke blir alt for dyrt![]()
Får bare krysse fingreneMen en 3000-5000 blir det nok.
Ja, det er dessverre utrolig dyrt m rørleggergodt det blei fikset iallfall. Må nesten ha vann når man har små i huset
![]()
Ja det nytter ikke ute, måtet skikkelig på do også, men måtte pent holde meg hehe..
Ha ha,ja ellers hadde det i grunn blitt kaldt i stumpen om du måtte gå ut![]()

ha ha, årets snapchatHehe det hadde naboene sikkert syntes ha vært gøy![]()
![]()
ha ha, årets snapchat![]()
Wæææ, så uheldig, for ikke å snakke om upraktisk da! Får håpe dere får tint opp rørene!Og det er oversvømmelse på badet...så nå kan man verken dusje eller gå på do, denne forbanna kulda har frosset vannet i rørene våre![]()
![]()
![]()
Oi, dette har jeg ikke fått med meg!
Bra det har ordnet seg, men fysj, så mye styr (og penger sikkert)![]()
Håper den ikke blir mer enn 3000 kr, men frykter at den blir mer.