S silha Forelsket i forumet 18 Jan 2013 #1 I dag har kvalmen meldt seg! Oppkast lite gøy. Er det noen av dere som lyktes i å gi bort kvalmen til meg? Tror nesten dethihi Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I dag har kvalmen meldt seg! Oppkast lite gøy. Er det noen av dere som lyktes i å gi bort kvalmen til meg? Tror nesten dethihi Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Real_tree_girl Flørter med forumet 18 Jan 2013 #2 Nei... Har fåreløbi beholt min, men har om kvelden/natta jeg da
S silha Forelsket i forumet 18 Jan 2013 #3 Redneck.on.board skrev: Nei... Har fåreløbi beholt min, men har om kvelden/natta jeg da Klikk for å utvide … Ja men da deler vi litt på den da. Siden jeg har fått det på morgenen hehe Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Redneck.on.board skrev: Nei... Har fåreløbi beholt min, men har om kvelden/natta jeg da Klikk for å utvide … Ja men da deler vi litt på den da. Siden jeg har fått det på morgenen hehe Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Real_tree_girl Flørter med forumet 18 Jan 2013 #4 silha skrev: Ja men da deler vi litt på den da. Siden jeg har fått det på morgenen hehe Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Den er grei ja
silha skrev: Ja men da deler vi litt på den da. Siden jeg har fått det på morgenen hehe Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Den er grei ja