Da var det overstått :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
har akkurat kommet hjem fra legen :D

Gikk KJEMPE bra :D var ikke vondt i det heletatt å få satt inn spiralen :D meeen så tok jeg jo 2 paracet og 3 ibux, så jeg føler meg litt besruset :P hehehe....

Var jo sefølgeleig ikke direkte godt, men ikke vondt, slik det var når hun skulle ta undersøkelse sist gang :)

Jeg fikk se den tanga hun brykte til å klipe i livmortappen....DÆVENTA....var jo som 2 nåler :P

Er såååå fornøyd nå :D

Gikk KJEMPE bra :D var ikke vondt i det heletatt å få satt inn spiralen :D meeen så tok jeg jo 2 paracet og 3 ibux, så jeg føler meg litt besruset :p hehehe....

Var jo sefølgeleig ikke direkte godt, men ikke vondt, slik det var når hun skulle ta undersøkelse sist gang :)

Jeg fikk se den tanga hun brykte til å klipe i livmortappen....DÆVENTA....var jo som 2 nåler :p

Glad jeg ikke så den før han kneip i meg :p

Gikk KJEMPE bra :D var ikke vondt i det heletatt å få satt inn spiralen :D meeen så tok jeg jo 2 paracet og 3 ibux, så jeg føler meg litt besruset :p hehehe....

Jeg fikk se den tanga hun brykte til å klipe i livmortappen....DÆVENTA....var jo som 2 nåler :p

Så bra alt gikk fint:-)

Kan man :bounce rett etter man har satt den inn?

ja, man kan hompe ;) men hun anbefalte meg å bruke kondom først, pga av infeksjonsfaren det er når man akkurat har fått satt den inn :)

Jeg fikk se tanga etterpå, heldigvis, ikke før :P heahea, begynnte å blø litt, men det var jo pga av tanga med nåler på :P

ja, man kan hompe ;) men hun anbefalte meg å bruke kondom først, pga av infeksjonsfaren det er når man akkurat har fått satt den inn :)

Jeg fikk se tanga etterpå, heldigvis, ikke før :p heahea, begynnte å blø litt, men det var jo pga av tanga med nåler på :p

Sikkert lurt å bruke kondom i starten ja, kjedelig hvis man skulle få infeksjon.

Aldri hatt det selv, men det høres ikke ut som en god plass å få det på :fucyc

Så godt det var vel overstått og at det ikke var så vondt denne gangen:D

So fint at alt gikk bra :) Veldig bra at du ikke såg tanga før etterpå ;-)

Glad jeg ikke skjønner har sett den tanga:p:cool:;)

Får frysninger, enda jeg har ikke sett tanga eller noe av utstyret de bruker:-)
Jeg tror ikke det blir spiral på meg, tøff dere damer som har gjort det:-)

Så bra at det gikk fint! :D Happy humping! :p

Jeg fikk satt inn spiral bare 10 uker etter fødselen, var ikke direkte behagelig nei :confused:
Og nå,10 uker seinere, vips ferdig med blødningene:p
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Får frysninger, enda jeg har ikke sett tanga eller noe av utstyret de bruker:)
Jeg tror ikke det blir spiral på meg, tøff dere damer som har gjort det:)

Vet du, det er skremmende med instrumentene - men jeg synes det var helt uproblematisk å få satt den inn. Enda jeg hadde gruet meg SÅ!

Jeg fikk satt inn spiral bare 10 uker etter fødselen, var ikke direkte behagelig nei :confused:
Og nå,10 uker seinere, vips ferdig med blødningene:p
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

GODT å høre!
Jeg blør litt nå, 1,5 uke siden innsetting.

Eg syns det var GRUSOMT å sette inn spiralen.. :/ Glad det er 5år til neste gang :P
Eg fekk sjå stanga før innsett og eg blei dårleg.. :P

Satt inn spiral 11. des. Og slutta å blø på torsdag.

Glad jeg aldri har hatt det og aldri trenger det siden jeg nå er sterilisert:p;) Ser noen av dere har slutta og blø, det må da være herlig;)

Back
Topp