Middagstråd (Fredag)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, hva står på menyen i dag?

4-åringen har ønsket seg pølsepizza :)

Taco her i huset:)

4-åringen har ønsket seg pølsepizza :)

Hørtes sååå digg ut, gleder meg utrolig mye til jeg kan spise det igjen;) Kooos dere med pølsepizza;)

Hørtes sååå digg ut, gleder meg utrolig mye til jeg kan spise det igjen;) Kooos dere med pølsepizza;)

For pizza uten hvetemel anbefaler jeg å bruke Kavli sine runde, skivede oster som pizzabunn, litt tomatsaus, pepperoni og litt ost på toppen =)
Kjempegodt!!

Han tåler ikke kumelk så godt:( Ellers tuuuusen takk for tipset:)

Åh, stemmer :( Ikke egg heller, sant?

Nei, ikke det heller:( Men det går bra, ikke så veldig stort savn heller, hadde bare vært godt med pizza engang iblant, men overlever jeg:p Mange takk for tipset da, det er veldig koselig:)

Nei, ikke det heller:( Men det går bra, ikke så veldig stort savn heller, hadde bare vært godt med pizza engang iblant, men overlever jeg:p Mange takk for tipset da, det er veldig koselig:)

Hadde noen andre tips og, skjønner du, men da utgikk de også :p
Jeg kjenner meg igjen i det du sier - at mye slikt blir ikke noe savn etterhvert, sånn egentlig.
Nå skal jeg spise pizza med gutta i dag da, men som regel holder jeg meg unna.
Men vi prøver å lage deigen grovest mulig =)

Hadde noen andre tips og, skjønner du, men da utgikk de også :p
Jeg kjenner meg igjen i det du sier - at mye slikt blir ikke noe savn etterhvert, sånn egentlig.
Nå skal jeg spise pizza med gutta i dag da, men som regel holder jeg meg unna.
Men vi prøver å lage deigen grovest mulig =)

Ja, synes du er kjempeflink, jeg:D :thumleft Er som mange sier at man blir avhengig av sukker, helt sprøtt, men sant :confused1 Og det er ikke mye bra. Kroppen min reagerer skikkelig på hvetemel og sukker når jeg har spist det, så er veldig glad på en måte at jeg har fått ett annet kosthold, bare veldig synd at Emmeth har allergier og det er det som er grunnen:)

Nei ingen trenger egentlig hvitt mel og sukker ;)
Men veldig synd han er allergisk!

Her blir det gryte igjen hehe, store gryte uka dette:-) I dag er det jeg som skal lage den, så det blir gryte med brunsaus, grønnsaker og oksekjøtt:-)

Her blir det gryte igjen hehe, store gryte uka dette:-) I dag er det jeg som skal lage den, så det blir gryte med brunsaus, grønnsaker og oksekjøtt:-)

Hørtes godt ut:):D

Satser på det, det er i allefall lettvint å lage:-)

Kjapt spørsmål, Fru H.. Hvordan har det gått å spise purreløk?? Reagerer Eskil på det??

Spiste pølser til komlen i går, og de er det litt løk i, men det gikk kjempefint, så i morgen tror jeg jammen jeg skal mekke pølsefrikkasè :D

Hjemmelaga pizza:)
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Back
Topp