Hva skal folk i dag da?

Her er det avslapping frem til behandling hos fysio for bekkenet, og bassengtrening for gravide etter det:)

Er sykemeldt på torsdager, så er hjemme. Passer greit for mellomste snuppa har høy feber og kaster opp, så her blir det å kose seg hjemme under teppe.

Skal jobbe med en skoleoppgave jeg skal levere inn på søndag, også skal jeg prøve meg på jobb kl 16.. Sitter og prøver å komme igang, men du og du så treigt det går!

Er på jobb jeg :-) ferdig med undervisning klokka to, så dæ blir det en liten halvtime på kontoret før jeg stikker hjemover:-) tenkte å vaske litt klær idag, men det tenkte jeg jo i går også.. :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er på jobb... Gleder meg til februar da jeg har jobbet nok så heg kan sykemeldes, sliter veldig med bekkenet:/

Jeg er syk, så jeg er hjemme og slapper av.. Håper jeg blir frisk snart, dette er slitsomt!

Er egentlig sykmeldt, men har vært på jobb i hele dag... Ble altfor lang dag for meg kjenner jeg. Er lærer og elevene mine skulle ha presentasjoner som skal ha karakter. Vil ikke at en uerfaren vikar skal sette de karakterene, så derfor var jeg der. Så etterpå ble jeg sittende med en kollega og legge 6 ukers plan i et fag...

Så da måtte jeg droppe yoga i dag.. :( Var oppstart på nytt semester og greier! Ja, ja.. Orker ikke stresset med hjem fra jobb-middag-rett på trening.. Har ikke overskudd til det!

Jeg har vært å trent bodypump, å gjort litt husarbeid.. slappe av resten av kvelden når vesla har lagt seg :)

Er egentlig sykmeldt, men har vært på jobb i hele dag... Ble altfor lang dag for meg kjenner jeg. Er lærer og elevene mine skulle ha presentasjoner som skal ha karakter. Vil ikke at en uerfaren vikar skal sette de karakterene, så derfor var jeg der. Så etterpå ble jeg sittende med en kollega og legge 6 ukers plan i et fag...

Så da måtte jeg droppe yoga i dag.. :( Var oppstart på nytt semester og greier! Ja, ja.. Orker ikke stresset med hjem fra jobb-middag-rett på trening.. Har ikke overskudd til det!

Lurt å ikke slite seg helt ut ja.
Jeg er 50 % sykemeldt nå,og jobber 2 dager i uka. Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. Men de dagene jeg er på jobb er jeg jo sliten også. Og om jeg bruker det overskuddet jeg har de dagene jeg er sykemeldt så blir jeg gåen da også.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Lurt å ikke slite seg helt ut ja.
Jeg er 50 % sykemeldt nå,og jobber 2 dager i uka. Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. Men de dagene jeg er på jobb er jeg jo sliten også. Og om jeg bruker det overskuddet jeg har de dagene jeg er sykemeldt så blir jeg gåen da også.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Altså jeg digger jobben min, og skal friskmeldes 40% fra mandag av.. Men ble litt mye med 8-16 i dag, har sjelden så lange dager på jobb uansett...

Men du har et poeng, vi som har barn fra før (og andre og) skal jo fungere hjemme også. Og det merker jeg at jeg ikke kommer til å gjøre om jeg jobber fullt..

Ja jeg fungerer ikke hjemme hvis jeg jobber fullt nå. Enda jeg har bare 80% stilling.
Jobb 8-15, lage middag,spise middag,sove 2 timer, våken 2-3 timer og så legger jeg meg for natta.
Evt jobb 14.30 - 21 (22), da leverer jeg junior i bhg mellom 7 og 9, spiser frokost og sover når jeg kommer hjem. Hviler når jeg våkner og fram til jeg skal på jobb.

Helt håpløst. Veldig deilig, og nødvendig har jeg forstått, med bare 2 dager i uka.
Har ikke mulighet til korte dager,så.

Jeg har tatt ned julegardinene i stua, og plukket bort all julepynt/juleduker i finstua:-) Seint ute, men når all energi har vært borte lenge og såvidt begynt å komme forsiktig tilbake nå, så er jeg fornøyd med alt som blir gjort :-P

Vi pakket bort julepynten nå vi og. Det meste var tatt ned, men stod i hauger på spisebordet og kom seg ikke lenger. Er nå offisielt et julefritt hus her!

Vi pakket bort julepynten nå vi og. Det meste var tatt ned, men stod i hauger på spisebordet og kom seg ikke lenger. Er nå offisielt et julefritt hus her!

Haha, så sprøtt, alt mitt står på spisebordet i påvente av at jeg bestemmer meg for hvordan jeg skal pakke det ned :-P

Dessverre for lettvint å bruke spisebordet som avlastningsbord.. Og da ser det så rotete ut med en gang..

Back
Topp