Jeg skal se på ny garderobe til gangen,med mamma,og så lunsj hvis jeg ikke er utslått 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på jobb... Gleder meg til februar da jeg har jobbet nok så heg kan sykemeldes, sliter veldig med bekkenet:/
Er egentlig sykmeldt, men har vært på jobb i hele dag... Ble altfor lang dag for meg kjenner jeg. Er lærer og elevene mine skulle ha presentasjoner som skal ha karakter. Vil ikke at en uerfaren vikar skal sette de karakterene, så derfor var jeg der. Så etterpå ble jeg sittende med en kollega og legge 6 ukers plan i et fag...
Så da måtte jeg droppe yoga i dag..Var oppstart på nytt semester og greier! Ja, ja.. Orker ikke stresset med hjem fra jobb-middag-rett på trening.. Har ikke overskudd til det!
Altså jeg digger jobben min, og skal friskmeldes 40% fra mandag av.. Men ble litt mye med 8-16 i dag, har sjelden så lange dager på jobb uansett...Lurt å ikke slite seg helt ut ja.
Jeg er 50 % sykemeldt nå,og jobber 2 dager i uka. Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke er på jobb. Men de dagene jeg er på jobb er jeg jo sliten også. Og om jeg bruker det overskuddet jeg har de dagene jeg er sykemeldt så blir jeg gåen da også.
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Vi pakket bort julepynten nå vi og. Det meste var tatt ned, men stod i hauger på spisebordet og kom seg ikke lenger. Er nå offisielt et julefritt hus her!
Dessverre for lettvint å bruke spisebordet som avlastningsbord.. Og da ser det så rotete ut med en gang..