De forskjellige Ergoselene

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg visste jeg hadde sett en oversikt.
Her er de
431341_10151340642149435_507581527_n_zpsc8f5bba7.jpg

Vi har orginal, vi:) samma fargen og tror jeg;)

Jeg skal ut å prøve ergobaby i morgen:-) Så får vi se om det blir kjøp:-)

Godt det er noen som har oversikten! ;) Jeg er helt lost i denne jungelen av babystæsj :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Godt det er noen som har oversikten! ;) Jeg er helt lost i denne jungelen av babystæsj :p

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Er lost selv jeg:-)

Vi er kjempefornøyd m vår iallfall. Kjempegod og ha på og behagelig for barnet og selvsagt:)

Det blir ergobaby, må bare overtale barnefar:-)

Så bra:) sikker på dere blir fornøyd m valget:D

Veldig praktisk:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Skal kjøpe meg en av de. Men skjønner ikke hva forskjellene er for de ser helt like ut.

Orginal er veldig safe.
Om du ser på bildet (kan du zoome inn?), så er det litt forskjell på materiale som er brukt, strollebredde/ lengde osv.

Jeg kjøpte orginal fordi jeg ikke hadde noen erfaring og visste ikke så mye om de,bare hørt mye bra. Og jaggu om den lever opp til forventningene. Finnes ikke bedre bæresele enn den. Hadde babybjørn sin til Mathea og var bare driten, unnskyld språket:oops: ergoselen kan man i grunn bruke som man vil. På ryggen,på siden eller foran. Og den sitter så bra. Hele tyngden er på hoftene, så kjenner ikke man har den på omtrent;)

Jeg kjøpte orginal fordi jeg ikke hadde noen erfaring og visste ikke så mye om de,bare hørt mye bra. Og jaggu om den lever opp til forventningene. Finnes ikke bedre bæresele enn den. Hadde babybjørn sin til Mathea og var bare driten, unnskyld språket:oops: ergoselen kan man i grunn bruke som man vil. På ryggen,på siden eller foran. Og den sitter så bra. Hele tyngden er på hoftene, så kjenner ikke man har den på omtrent;)

Det er ganske faktastisk, er det ikke? =)
Bæring i seg selv er jo himmelen!
Bortsett fra babybjørnliknende seler da :p

Det er ganske faktastisk, er det ikke? =)
Bæring i seg selv er jo himmelen!
Bortsett fra babybjørnliknende seler da :p

Ja, etter babybjørn selen tenkte jeg bare at det var noe skit, men når jeg prøvde ergoselen var jeg solgt:rolleyes::D den er så utrolig bra og man får gjort masse hjemme samtidig m man kan kose seg m babyen;):D

Ja, etter babybjørn selen tenkte jeg bare at det var noe skit, men når jeg prøvde ergoselen var jeg solgt:rolleyes::D den er så utrolig bra og man får gjort masse hjemme samtidig m man kan kose seg m babyen;):D
Bruker du den når du gjør husarbeid?:)

Jeg synes det blir lettere å ha med ungen på husarbeid når h*n kan være på ryggen egentlig =)

Bruker du den når du gjør husarbeid?:)

Ja, det gjør jeg:) Tar kjøkkenet. tar ut av oppvaskmaskina eller setter inn i. Bretter klær ved spisebordet så jeg får lagt klærne i høyden:)

Jeg kjøpte original camel, fordi jeg ville ha en beige bæresele som matcha vogna vår :p Så fornuftig er jeg ;)

Back
Topp