Hvilken utdannelse/ jobb har dere?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg er utdannet barnevernspedagog.
Det er et utrolig spennende felt som jeg virkelig ønsker å jobbe innenfor.
Men det er LITE jobber her. Og den forrige jobben jeg hadde måtte jeg pendle til og ble til slutt langtidssykemeldt pga utrygg arbeidshverdag og dårlig oppfølging fra ledelsen.
Jeg har litt lyst til å ta master i spes.ped i tillegg, for å lære mer om spesielle behov og for å få litt flere muligheter jobbmessig. Men da mangler jeg noen studiepoeng i pedagogikk, så det er muligh jeg starter på det til høsten :D

Jeg er spesped, mn har ikke jobbet som det de siste to årene.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Kun 1 år, men bruker jo det i jobben uansett, jobber som pedleder.

Kun 1 år, men bruker jo det i jobben uansett, jobber som pedleder.

Ja da har du god nytte av det da =)
Jeg gleder meg så til å starte opp igjen nå som jeg har funnet ut av hva jeg vil ha mer av.
Vurderte master i barnevern, men da det er så lite jobber må jeg nesten ta litt hensyn til det også...

Ja da har du god nytte av det da =)
Jeg gleder meg så til å starte opp igjen nå som jeg har funnet ut av hva jeg vil ha mer av.
Vurderte master i barnevern, men da det er så lite jobber må jeg nesten ta litt hensyn til det også...
Ja, det er ikke mange av dem her heller:confused: Jeg var heldig som fikk jobb så fort etter vi flyttet tilbake til Trondheim.

Jeg holder på med master i spes.ped :D Vil helst jobbe som saksbehandler i ppt eller Rbupp, eller med spesialprogram på atferd som f.eks. Dinosaurskolen når jeg er ferdig!
Jobber deltid i barnehage på siden av studiene og må si det frister lite å fortsette der som spesialpedagog :p

Jeg holder på med master i spes.ped :D Vil helst jobbe som saksbehandler i ppt eller Rbupp, eller med spesialprogram på atferd som f.eks. Dinosaurskolen når jeg er ferdig!