Nå har IDOL begynt

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Hva synes dere?;)

Slo det nettopp på, vart sittende å se på dansk tv faktisk hehe:-)

Bare grining ser jeg, synes det er veldig overfladisk en del av det :drunken_smilie

Ungen begynte nettopp å grine av han siste hylefyren her nå hehehehe huff, seriøst

Ha ha, holdt på og mildt sagt le meg ihjel av han fyren m gitaren:D:D genialt:p;) han langhåret rockefyren var flink da, litt gira men;):D

Det var han med gitaren Anette begynte å gråte av, han laga så høy lyd:-)

Det var han med gitaren Anette begynte å gråte av, han laga så høy lyd:-)

Stakkar, vart du skræmt nå, lille venn;) Emmeth liker ikke høye lyder han heller. Spesielt mannfolkstemmer som er litt mørke er han redd. Ene kompisen til Sambo ler ganske høyt og Emmeth setter igang og hylgrine hver gang han er her!

Jeg lo av han siste, og da skvatt Eskil skikkelig, som prøvde å roe seg på fanget til pappaen!
Han sovnet til slutt da, og ligger godt og innpakket på det kalde rommet!

Jeg lo av han siste, og da skvatt Eskil skikkelig, som prøvde å roe seg på fanget til pappaen!
Han sovnet til slutt da, og ligger godt og innpakket på det kalde rommet!

He he, de små skvetter til av høye lyder;) godt han sovnet:) Emmeth og ligger og sover søtt i sengen sin;)

Han burde sove greit, ble mye pupping og han lå lenge og trente på gulvet =)
Fy søren så aktiv han har blitt!

Han burde sove greit, ble mye pupping og han lå lenge og trente på gulvet =)
Fy søren så aktiv han har blitt!

Så flink han er. Ja, vettu det går så fort m sånne små, snart er de ett år før vi veit ordet av det:eek:

UFf ja, plutselig løper de rundt!
Husker med gru storebroren, han begynte å gå da han var 10 måneder.
Bortsett fra at han ikke gikk - han LØP helt til han ble 2,5 år og lærte at det ikke var så lurt å stikke av :p

Fie begynnte å nestn gråte når han der som ikke fikk med seg at dommerne byttet plass :P Hun syns ikke han var noe flink :P

Anette sovnet nettopp i senga si hun også:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Herlige soveunger! :p

UFf ja, plutselig løper de rundt!
Husker med gru storebroren, han begynte å gå da han var 10 måneder.
Bortsett fra at han ikke gikk - han LØP helt til han ble 2,5 år og lærte at det ikke var så lurt å stikke av :p

Ha ha, bra m futt i storebror m andre ord:D jentene mine har aldri krabba, bare hompa på rompa:p gjorde alt for at de skulle krabbe, men neida, det skulle de ikke, nei;)

Fie begynnte å nestn gråte når han der som ikke fikk med seg at dommerne byttet plass :P Hun syns ikke han var noe flink :P

Nei, jeg fikk så lattis av han;):p:D Guri land for en fyr:D:D:D

Som det utskuddet jeg er, så har jeg ikke mottakerutstyr til tv'n :p Ser bare filmer og serier på DVD :) Og i forgårs gikk tv'n min i stykker, så det var en fyr her og hentet den tidligere i dag. Håper jeg får den kjapt tilbake!!

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Back
Topp