Dette var jammen ikke lett :-P

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Har prøvd å få lest gjennom og svart på noen av trådene som har kommet den siste uka mens jeg har slækket og det er neimmen ikke gjort i en fei ;) Jøss som dere skravler, damer!! ;) hihi Hadde problemer med å henge med i starten da jeg var aktivt med hver dag, men nå som jeg har hatt svigermor på besøk her i neste ei uke, har jeg ramlet helt av lasset :-P Jobber knallhardt med å få lest meg opp her nå ;)

He he, skravler i vei vi vettu:p;):D kom igjen og heng deg på:) Er så koselig m skravling:D

Jeg har spist middag og tatt en strekk på sofaen med Lille, og har mye å ta igjen nå gitt!

Jeg og har inntatt middagen og igang m og svare og lage nye tråder;)

haha, ja, jeg har vært ute hele formiddagen og måtte nå sende mannen ut på trilletur med baby og hund slik at jeg får en time for meg selv til forumet :p

haha, ja, jeg har vært ute hele formiddagen og måtte nå sende mannen ut på trilletur med baby og hund slik at jeg får en time for meg selv til forumet :p

Ha ha, mammaer trenger og litt egentid:p

Svigermor var innom her igjen, jeg benyttet meg av unnskyldningen at jeg og nasse skulle dusje:-)

Godt det ikke bare jeg som er litt bakpå ;) hihi Satser på å komme litt mer ajour når jeg har fått Asle til køys. Prøver å drøye en halvtime til minst før jeg tar ham med på stellebordet. Han har vært våken siden rett før klokka 16 nå, så det er ingen fare for at vi klarer å nå 21:30 i kveld, men det er helt greit :) Akkurat nå har vi det veldig morsomt med at han trekker kluten som henger fast på en liten kosebamse over ansiktet, og så drar jeg kluten ned og sier BØØØØØ :p Små barn (og mammaer), store gleder :D

Så koselig!!! Jeg legger storebror i dag, så regner med at pappaen steller Lille :-p

Skal skravle litt i senga når jeg legger meg tenkte jeg:-)

Godt det ikke bare jeg som er litt bakpå ;) hihi Satser på å komme litt mer ajour når jeg har fått Asle til køys. Prøver å drøye en halvtime til minst før jeg tar ham med på stellebordet. Han har vært våken siden rett før klokka 16 nå, så det er ingen fare for at vi klarer å nå 21:30 i kveld, men det er helt greit :) Akkurat nå har vi det veldig morsomt med at han trekker kluten som henger fast på en liten kosebamse over ansiktet, og så drar jeg kluten ned og sier BØØØØØ :p Små barn (og mammaer), store gleder :D

Borte-tittei leken er veldig populær her og:D:p;)

borte-bø leken er en sikker vinner her også! Gøy nå når de små begynner å få litt humor! :) Snuppa imidlertid innimellom særdeles dårlig humor, jeg spøker med at hun har arva pappaens revisor-humor :p

borte-bø leken er en sikker vinner her også! Gøy nå når de små begynner å få litt humor! :) Snuppa imidlertid innimellom særdeles dårlig humor, jeg spøker med at hun har arva pappaens revisor-humor :p

Anette synes borte fremme er artig ei lita stund her, så blir hun kjemperedd og lei seg. Det er pappa som er morsomst her i huset, da ler hun seg skakk :cheers

Ha ha, tørr humor rett og slett!?:p;) Emmeth elsker når vi tuller og mamma lager rare grimaser:p;):D

Daniel holdt på å le seg skakk da vi gikk ned trappene her hjemme i dag, så da gikk jeg opp og ned mange ganger ;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp