Hvilken kake liker du best?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg vet mange skal prøve kutte ned på søtsaken, meg inkludert så mener ikke å friste:-)
Men er litt nysgjerrig:-)
Jeg eeeeeeeeelsker sjokoladekake.

Legg gjerne ved bilde om dere har:-)

17.jpg
Bilde fra bloggen passion4baking.no :-)
Kunne gjerne spist denne :blob8

Jeg liker det meste av kake bare det ikke er peanøtter eller andre ting jeg ikke liker i

Åååh, den så ikke bare litt god ut:D Elsker alt av kaker, men kroppen har ikke godt av det;)

Nei det er det som er så synd:-)

Ja, må innrømme søtsaker frister;)

Veldig glad i verdens beste, bare m vispet krem imellom:D ostekake og er veldig godt:p

New York Cheesecake!!!! ELSKER det!!! Og hjemmelaget Oreokake :D mmmm!!! Gleder meg til å reise på besøk til pappa nå, han er konditor :)
Bruker www.detsoteliv.no flittig jeg da ;)

Reiser på fredag og blir borte 10 dager, kommer til å bli tykk(ere) :p Den sunne livsstilen er iallfall bare å glemme når jeg er der da! ;)

Reiser på fredag og blir borte 10 dager, kommer til å bli tykk(ere) :p Den sunne livsstilen er iallfall bare å glemme når jeg er der da! ;)

Herregud, ta meg m i kofferten a:):p;) lover og være stille:p

Mmmm! Jeg elsker marsipankake! Og sjokoladekake! Men jeg er helt håpløs på baking, så blir ikke så mye kake på meg :) kos deg hos konditoren, marian. Man skal uansett ikke slanke seg når man er på besøk!1

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg elsker kake!!!
Men er mye jeg kan spise nå også, mange kaker uten mel og sukker som er gode!
Baker mye med sukrin, nøtter og mørk sjokolade :-)

Jeg elsker kake!!!
Men er mye jeg kan spise nå også, mange kaker uten mel og sukker som er gode!
Baker mye med sukrin, nøtter og mørk sjokolade :-)

Hørtes kjempegodt ut:):):):):)

Mmmm! Jeg elsker marsipankake! Og sjokoladekake! Men jeg er helt håpløs på baking, så blir ikke så mye kake på meg :) kos deg hos konditoren, marian. Man skal uansett ikke slanke seg når man er på besøk!1

Det er jeg så enig i, hmm skal ta meg et besøk hos noen snart:-)

Du får slenge ut noen oppskrifter til oss nollldusser :)

Kan jeg gjøre. Når jeg er ferdig og pumpe meg skal jeg gå og finne oppskrifter, om det var meg du mente da?:)

Back
Topp