Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3åringen har masse energi. Og har spist to skiver og litt chips , så han er på bedringens vei. Bare dumt at det er onsdag i dag, for det betyr at han ikke kan i bhagen hele uka pga 48 timers regelen..
Ja, jeg blir skikkelig irritert på foreldre som sender ungene avgårde før det er gått 48 timer. Var et stort problem i den første bhagen vi hadde Alexander i.Ja, det er jo litt kjedelig.
Men viktig å bli helt frisk![]()
Ja, jeg blir skikkelig irritert på foreldre som sender ungene avgårde før det er gått 48 timer. Var et stort problem i den første bhagen vi hadde Alexander i.
Ikke så mye som gjenstår heldigvis. Litt pynt til bordene, snakke med konditoren ang dåpskaka, kjøpe inn kaffi og brus, og gå over bunaden od resten av finklærne.Så kjedelig, håper du får planlagt litt likevel og at mannen kommer seg fort![]()
Ikke så mye som gjenstår heldigvis. Litt pynt til bordene, snakke med konditoren ang dåpskaka, kjøpe inn kaffi og brus, og gå over bunaden od resten av finklærne.
Bra det daHåper du legger ut bilder etter dåpen du også
Det er så morsomt å se
![]()
Kirka er gratis ja. Er jo bare selskapet etterpå som koster - og det er jo alt etter hva man spiser og hvor mange gjester man inviterer.Får da sannelig håpe det
Begynte å snakke med mannen om navnefest eller noe i går, men var ikke helt der enda han
Hvor mye kan et sånt dåpslag komme opp i når det gjelder pris? Kirka er vel gratis regner jeg med.
Tror ikke vi inviterer så mange, bare de nærmeste![]()