Økedeøgn i snart ei uke

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror fikk siste kveldspupp ca 21 i går.
Og så ammet jeg kl 00, 02.30, 04.30, 06.30 og litt før vi stod oppp!
Det må da hjelpe på produksjonen - kan ikke forstå noe annet!

hehe, sånn der har nettene våre stort sett vært i en måned snart :p Med enkelte få unntak! Først kan hun sove ca 3 timer etter at hun fikk siste flaske, ammer så stort sett hver 2.time hele natta, og hun tar bare en pupp hver gang så produksjonen øker jo aldri, da det går 4 timer mellom hver tømming på hver siden o_O I natt blei det så mange ganger at jeg husker ikke klokkeslettene :confused:

Ja, jeg vet heldigvis at det går seg til=)

Emmeth har omtrent ikke sovet på ei uke og eneste han gjør er og amme. Våken hele natta alt fra litt før 00.00-01.30 også fram til 6-7 på morran:(:(:( gir opp snart kjenner jeg:confused:

Jeg tror mer og mer på at denne alderen er litt sånn - utfordrende med tanke på mat og søvn...

Vi hadde det slik ei ukes tid nå nettopp selv, det hjalp veldig på produksjonen, fikk helt sprengte pupper:-)
Hun sov hele natta og litt til i to dager etterpå, men i natt har hun ammet en del igjen, skal nok holde det litt ved like tenker jeg. Tror du har rett med denne alderen, hun forandret seg plutselig over natten:-)

Forsyner ungene deres seg selv?
Det gjør ikke Lillebror. Han kaver og kaver, klager til jeg nærmest dytter puppen inn i munne på ham :p

Vi hadde det slik ei ukes tid nå nettopp selv, det hjalp veldig på produksjonen, fikk helt sprengte pupper:)
Hun sov hele natta og litt til i to dager etterpå, men i natt har hun ammet en del igjen, skal nok holde det litt ved like tenker jeg. Tror du har rett med denne alderen, hun forandret seg plutselig over natten:)

Ja, nettene var helt anderledes før dette begynte!

Hun ammet 9.30 i morrest, la henne igjen så sov hun til 12.00, det var kjekt fikk gjort en del i huset:-)
Hun skulle nok ta igjen det tapte etter i natt tenker jeg:-)

Hun ammet 9.30 i morrest, la henne igjen så sov hun til 12.00, det var kjekt fikk gjort en del i huset:)
Hun skulle nok ta igjen det tapte etter i natt tenker jeg:)
Ja da var hun nok trøtt!
Lillebror har sin andre dupp nå, den første varte under en time, akkurat som i går.
Han sover nok ikke særlig lenger nå heller tipper jeg :p

Ja da var hun nok trøtt!
Lillebror har sin andre dupp nå, den første varte under en time, akkurat som i går.
Han sover nok ikke særlig lenger nå heller tipper jeg :p

Da er han som Anette, hun sover også veldig lite på dagen, det kom også sånn helt plutselig:-)

Da er han som Anette, hun sover også veldig lite på dagen, det kom også sånn helt plutselig:)

Jeg regner med at det kommer seg litt når vi får gått tur også.
Er heldigvis meldt "mildere" til uken!

Ja, her også hel :flower digvis

Småsover han ved puppen da? Det tror jeg nemlig Daniel gjør, så han sover litt mer enn jeg egentlig tror.
til vanlig sover han som en stein, ved puppen, men denne uken er han helt klikk og er våken, sutrer og er sint:eek::confused::mad:

Nei faktisk ikke jeg heller, jøss det har jeg ikke tenkt på hehe:-)
Det er hvertfall surt når været er så knall.

Her har vi hatt døgnkontinuerlig amming siden før jul. Trodde det var over da han roet seg en dag og to her for en tid tilbake, men det tok seg raskt opp igjen gitt :p Snakka med helsesøster i går om det, og hun sa den økeperioden som er i 3-4 månedersalder er den verste og tar gjerne lang tid. Så hun anbefalte meg å prøve å holde ut hvis jeg klarte det, men å heller starte med grøt hvis jeg syns det ble for hardt. Det var viktigere å ha en frisk og opplagt mamma enn å fullamme for enhver pris frem til 6 mnd. Får se litt ann hvordan det blir nå når pappa'n har reist igjen og jeg og Asle er alene igjen. Han hadde så liten vektøkning de siste to månedene, men det har han visst begynt å ta igjen nå.. :eek: Hadde lagt på seg 275 g på ei uke plutselig..

Back
Topp