Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Småsover han ved puppen da? Det tror jeg nemlig Daniel gjør, så han sover litt mer enn jeg egentlig tror.Emmeth har omtrent ikke sovet på ei uke og eneste han gjør er og amme. Våken hele natta alt fra litt før 00.00-01.30 også fram til 6-7 på morrangir opp snart kjenner jeg
![]()
Vi hadde det slik ei ukes tid nå nettopp selv, det hjalp veldig på produksjonen, fikk helt sprengte pupper
Hun sov hele natta og litt til i to dager etterpå, men i natt har hun ammet en del igjen, skal nok holde det litt ved like tenker jeg. Tror du har rett med denne alderen, hun forandret seg plutselig over natten![]()
Ja da var hun nok trøtt!Hun ammet 9.30 i morrest, la henne igjen så sov hun til 12.00, det var kjekt fikk gjort en del i huset
Hun skulle nok ta igjen det tapte etter i natt tenker jeg![]()
Ja da var hun nok trøtt!
Lillebror har sin andre dupp nå, den første varte under en time, akkurat som i går.
Han sover nok ikke særlig lenger nå heller tipper jeg![]()
Da er han som Anette, hun sover også veldig lite på dagen, det kom også sånn helt plutselig![]()
til vanlig sover han som en stein, ved puppen, men denne uken er han helt klikk og er våken, sutrer og er sintSmåsover han ved puppen da? Det tror jeg nemlig Daniel gjør, så han sover litt mer enn jeg egentlig tror.
Ja, her også heldigvis