Sånn blei jenterommene:)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Mathea sitt:p

1358276420796.jpg

1358276461734.jpg

1358276495408.jpg

Neline sitt;)

1358276534652.jpg

1358276571872.jpg

1358276600711.jpg

Blei veldig fornøyd, godt og ha alle lekene organisert og ryddig:)

Så flotte rom jentene dine har :love2 Veldig greit å ha godt med oppbevaringsplass:-)

Takk:) Ja, er veldig godt og ikke minst lettvit og rydde når de har lekt;)

Ha ha, ja rosa er sikker slager det:p;):D

Ja, skjønner jeg godt:) Er så gøy også synes deg:)

Så fine rom! Skikkelig prinsesserom ;) Tenker vi blir å lage eget rom til Hermine når sommeren kommer. Vi orka ikke å gjøre det før hun blei født, siden hun likevel skulle sove sammen med oss!

kjempe fine :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så koselige rom de har - heldige! :D

Takk, er noen rosagriser, ja:D:D:D Mathea har begynt og like lyseblått også veldig godt;) Emmeth har ikke eget rom enda, han sover på vårt:) Lager bare han krok på rommet vårt litt lyseblått;) Glemte helt bilde av senga hans, kan legge ut i morgen:p

Blir moro å se kroken hans og :D

Hi hi, jah:p;):D

Fine jenterom! :) gleder meg til å innrede barnerommene her også.. Jeg handlet bare no stæsj til vaskerommet og sånn sovepose til Elise idag jeg. Vi var forresten på slependen "gode, gamle IKEA". Vi skal gjøre om et stort kontor/gjesterom til rommet til storebror nå da, men der er det mye ting som må ryddes og furu som må males før innredningen skal på plass :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Fine jenterom! :) gleder meg til å innrede barnerommene her også.. Jeg handlet bare no stæsj til vaskerommet og sånn sovepose til Elise idag jeg. Vi var forresten på slependen "gode, gamle IKEA". Vi skal gjøre om et stort kontor/gjesterom til rommet til storebror nå da, men der er det mye ting som må ryddes og furu som må males før innredningen skal på plass :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så spennende:):) Alltid gøy og gjøre en forandring og ikke minst og innrede etterpå:p;) Synes Ikea er moro, trenger ikke kjøpe så mye, bare gøy og se på alle tingene:D

Å så fine rom! Gleder meg til å innrede Daniel sitt rom. Fikk gavekort på ikea til jul som skal brukes på hans rom.

Så fine rom! :D
Gleder meg ihjel til å lage gutterom til Asle :D Er full av idèer. Får se hva vi ender opp med.
Har ikke gjort noe som helst enda siden han sover på vårt rom, og kommodene hans står på badet :)

Back
Topp