Middagstråd(tirsdag)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her i huset blir det lasagne, hvitløksbaguetter og salat:) spent på hvordan Emmeth reagerer på det. Er hvete i:eek: Snakket m legen idag. Og de kan ikke fastslå allergi før 3 årsalder:( så inntil da må man prøve seg fram:confused:

Da får du bare føle deg frem da, rett og slett.

Jeg skal lage fiskegrateng med seifilet, purreløk (tør ikke å bruke vanlig løk), fløte og godt krydder =)
Skal ha brokkoli til!

Ja, må rett og slett det, men veit jo han reagerer på det, men kan prøve igjen:) Åååh, det hørtes godt ut;):)

Håper det blir godt. Hadde tenkt til å lage det ferdig til mannen kom hjem om jeg hadde tid, men mangler selvsagt fløte.
I går var det gjær!
Jaja, god husmor :p

Håper det blir godt. Hadde tenkt til å lage det ferdig til mannen kom hjem om jeg hadde tid, men mangler selvsagt fløte.
I går var det gjær!

Ha ha:p alle gode husmødre glemmer litt, viser bare vi har mye og gjøre;):p:D hørtes kjempegodt ut iallfall;)

Ååh, lasange, namnam - favoritten til 3åringen i hus!

Her blir det spagetti og hjemmelaget kjøttsaus :)

I går var det gjær!
hahaha, den ammetåka altså! :p

Her blir det kyllingkjøttboller, ratatouille og enten fullkornspasta eller bulgur til! :)

hahaha, den ammetåka altså! :p

Jeg prøver å skylde på mannen, det var han som handlet!
Men så kom jeg på at det var meg som skrev handlelisten OG panla middagene - så han kunne kanskje ikke vite det?
:p

Hva er bulgur?
En slektning av couscous, tror det er tyrkisk. Litt grove korn basert på hvete og polentamel. Nammenam når man koker det på hakkede tomater og buljong :D

En slektning av couscous, tror det er tyrkisk. Litt grove korn basert på hvete og polentamel. Nammenam når man koker det på hakkede tomater og buljong :D

Oh. Spennende =)
Men ikke noe hvete på meg fremover. Da styrter magen tror jeg :D

Her blir det en enkel gryte av noe slag, mor er syk og orker ikke lage mat, så mannen skal prøve seg på kjøkkenet:-)

Takk skal dere ha:-) Blir nok bra til i morgen håper jeg.

Back
Topp