Kveldens slagplan!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da er pappaen i ferd med å legge Hermine! Stort sett alltid han som legger henne :rolleyes: ...første gangen! Regner med hun slokner nå rundt kl 21 og våkner igjen mellom 21.45 og 22.00! Skal da prøve å ta med meg ei flaske ned og se om jeg får henne til å sove videre etter det! Problemet er bare det at jeg mistenker at om hun skulle sovne igjen så vil hun våkne om jeg forsøker å forlate soverommet igjen, i og med at hun våkner når jeg prøver å legge henne i senga si! o_O ...og jeg må nesten stå opp igjen for å kunne pumpe en siste gang før natta! ...og stort sett forlanger hun mammalukt når hun våkner på kvelden,og bare hyler hvis pappaen tar henne da...ikke lett denne legginga!

To be continued... ;)

Hehe.
Her er det jo amming, amming og amming frem til han kvelder, der har ikke pappaen så mye å stille opp med :p
Han sovnet etter nok en spiserunde i fanget mitt i stad, men våknet til igjen på det kalde rommet (pappan la han ned i vår seng UTEN lammeskinn, det var jo sikkert kjempekaldt! veeeldig lurt :p )
Så nå er han våken. Pappan er oppe en tur nå, men jeg vet jo at jeg må opp snart :p

Som regel Sambo som legger Emmeth første gang her også:)men han måtte på legevakten m Mathea. Hu har uvi:( så la Emmeth selv ikveld kl 21.00. Tenker han våkner rundt 00.00-01.00;) vi får se! Skal igang m og vaske flasker. Nei, Emmeth våknet nå han:eek:

Stakar Mathea :(
UVI er så vondt
Lillebror sovnet....faktisk...!

huff, stakkars Mathea! Bra dere er to til å dele oppgavene da! Flaskevask er noe herk! Når oppvaskmaskinen kan fylles nok til å kjøres så stapper jeg alle flaskene dit og koker de etterpå! Blir noe mindre arbeid når de passerer 6 måneder! ;) Sitter å venter spent på at hun skal våkne! ..og DER våkna hun! Flaska står på benken med romtemperert melk fra forrige pump så nå gikk pappan ned med den. Er spent på om hun godtar at han kommer ned eller om jeg må gå :confused:

...hehe, hun sovna 21.00 og våkna 21.47, snakk om at man kjenner sine egne unger! ;)

Hehe. De har sine rare rutiner gitt.
Nå ville E vanligvis sovet til 3-5, men om vi fortsatt øker så våkner han nok innen midnatt!

Hun krevde nok mammalukt ja! Hysterisk gråt og nekta plent å ta flaska fra pappaen, og idet jeg kom og tok henne roa hun seg og tømte flaska. De vet hva de vil ja! Meeeen hun SOVER!!! :blob5 :blob6 :blob7 :blob3 :blob9 :D
Slokna igjen med flaska og jeg la meg ned ved siden av henne til hun sov godt, da kom pappaen og overtok. Så nå ligger han der sammen med henne! Ikke ideelt på lang sikt at hun ikke vil sove alene, men det er jo en begynnelse bare at hun sover i ett! Så får vi øve på å sove alene siden! :) Håper nå det er natta! Hun våkner om ganske nøyaktig 3 timer så nå er det bare å henge i å pumpe og komme seg til køys før første amming! :)
Sååååå fornøyd! :D :D ...er spent på nårtid hun blir å ta dag når hun tar kveld kl 21 da :p

Hehe. De har sine rare rutiner gitt.
Nå ville E vanligvis sovet til 3-5, men om vi fortsatt øker så våkner han nok innen midnatt!
Heldig du er som har en som (vanligvis) sover så mange timer om gangen da! nå kan jeg nærmest stille klokka på at innen 3 timer blir hun å våkne for å få mat ;) Hun sov jo 5 timer natt til søndag, men det var nok et unntak!

Så bra ungene sover, jenter:) Emmeth har nå spist grøt og kveldsflaske:) regner m han sover til 01.00-02.00:) spent på hva natten bringer:p

Heldig du er som har en som (vanligvis) sover så mange timer om gangen da! nå kan jeg nærmest stille klokka på at innen 3 timer blir hun å våkne for å få mat ;) Hun sov jo 5 timer natt til søndag, men det var nok et unntak!

Ja det var ikke så værst den lange perioden han gjorde det.
Men vi har visst sluttet :p

Hermine sov fra 21 i går kveld til 08.30 i morges :D ...med amminger innimellom, men det var så få at de teller jeg ikke som våking! ...katta vekte henne halv ni, han satt på vindusposten og ræmja o_O Kjempeskøy! Skal sies at hun sov urolig og kava i søvne fram til 00.30, da fikk hun en ørliten sup (puppene var nærmest tomme) og slokna godt! Så jeg sovna jo ikke før etter det da *gjeeesp* Håper på en blund iløpet av dagen, men som regel blir ikke det noe av ;)

Det var en grei lengde på natten da! :D

veldig deilig lengde ja! Da vet jeg at vi ikke skal trenge å stå opp kl 05 om hun begynner å ta kveld 19-20 ;)

De blir vel mer og mer klare for lengre natt tenker jeg, så fort og mye som de utvikler seg nå =)

Så utrolig bra hu sov hele natta;):) Emmeth våknet 2 i natt og var helt fra seg! Fikk pupp helt til idag tidlig kl 6:p da tok Sambo over, så fikk sovet noen timer;) Rart, men det hjelper veldig og sove de få timene:D:)

Alt av søvn hjelper, synes jeg :D

Så utrolig bra hu sov hele natta;):) Emmeth våknet 2 i natt og var helt fra seg! Fikk pupp helt til idag tidlig kl 6:p da tok Sambo over, så fikk sovet noen timer;) Rart, men det hjelper veldig og sove de få timene:D:)

vi hadde jo 4 amminger inni det hele, men hun tok kveld kun EN gang i går! Idag går vi for gjentakelse av suksessen :D

Satser på at det går bedre og bedre:-) Lykke til:-)

Back
Topp