Middagstråd(SØNDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Vi skal ha hjemmelaga medisterkaker, kokte grønnsaker, poteter og hjemmelaget brun saus:)

Fiskekarbonader, gulrotstuing og poteter :D

Dere har så mye godt:-)

Her blir det skinkestek rester fra frysen, saus fra i går og hjemmelaget potetmos:-)

Her er det mannen som kokkelerer mens jeg ligger på sofaen i dag. Gryteretter står på menyen.

Her blir det helstekt kylling med ris og salat :D er litt forsinket med middagen idag, så jeg er SÅ sulten nå..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

vi har hatt kjøttkaker i pitabrød med salat og dressing til ;) enkel mat når man akkurat har kommet hjem ;)

Her er det mannen som kokkelerer mens jeg ligger på sofaen i dag. Gryteretter står på menyen.

Synes hjemmelaget gryterett er knallgodt:)

Her blir det helstekt kylling med ris og salat :D er litt forsinket med middagen idag, så jeg er SÅ sulten nå..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
fikk lyst på du jeg nå

Det er så godt, det;)

vi har hatt kjøttkaker i pitabrød med salat og dressing til ;) enkel mat når man akkurat har kommet hjem ;)

Mmm, savner og kunne spise pitabrød;) heldigvis ikke for alltid:p

Han reagerer fortsatt på gluten? Merkelig at det ikke har begynt å gå over nå når han er blitt så stor da :confused:

Nå fikk jeg også lyst på gryteretter!
Heldige med sitter og bestemmer hele neste ukes meny :-D

Han reagerer fortsatt på gluten? Merkelig at det ikke har begynt å gå over nå når han er blitt så stor da :confused:

Ja, herre min! Kan ikke spise noe m hvetemel før magen hans går helt bananas:eek: Så er spent på om han vokser det av seg eller ikke:)

Nå fikk jeg også lyst på gryteretter!
Heldige med sitter og bestemmer hele neste ukes meny :-D

Så flink du er:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Her ble det ikke no middag i dag. Ble ikke tid før kinoen og kjæresten kjøpte kebab på vei hjem, og det kan jo ikke jeg spise pga ammingen, så da ble det brødskiver på meg..

..er ikke det etter 6år??? Synes å huske at de skal være veldig store før man sikkert kan teste for allergier...søstra mi gikk gjennom det samme da hun ville teste sin gutt for glutenallergi, så hun ga bare opp fordi det var så vanskelig å få han testa :confused:

Ånei, seriøst? Kan da ikke vente til han er 6 år a, gitt:(

Back
Topp