Ny skravletråd!!!

ja, er enig i det! men når de blir 7-8 måneder gjør det vel ikke noe ?

De sier jo at om de snur seg selv så skal det gå greit.
Men når det spenner 3-4-5 måneder på NÅR de begynner å snu seg selv så er jeg litt skeptisk til det generelle rådet =)
Det viktigste er jo at man ser at babyen klarer å løfte hodet godt nok eller snu det til siden om det skulle snu seg i søvne.

hvor har du kjøpt ullpose??? Finner kun i bomull og det vil jeg ikke ha o_O

Den ble gitt meg i gave, kjøpt på en martna i fjorsommer. Kan se om jg finner det ut i morgen. Hun ligger å sover nå så får ikke sjekket merkelappen:) Den er helt super i hvertfall:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

typisk :P sjekk det gjerne ut, er på jakt etter en sånn :)

Skal gjøre det:p Gikk overraskende greit å legge henne, hun var potet sur, må ha vært veldig trøtt:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hehe, sorry, må le litt :p Er nok en innkjøringsfase før Neline blir vant til å sove i storjenteseng ;) Kanskje pappaen må gå å sove sammen med henne :p ...det har visst pappaen gjort her, han gikk ned for en halv time siden og har vært borte siden da så mistenker at han ligger å sover sammen med henne ;)

Ja, men vi har slitt mye m sovinga hennes skjønner du:( hu sov max 2 timer så natta inntil hu var 2 1/2 år, så hu får Vallergan for og sove. Viktig vi holder rutinene hennes, ellers går det veldig dårlig! Hu er kjemperedd, lei seg og sier hu er kjempetrøtt! Sambo hadde sagt at Emmeth trenger sengen hennes nå, og det blir feil, kan resultere i sjalusi osv. Så jeg bytter bare om igjen. Hu skal få føle seg trygg i sin seng, så på tirsdag når jeg skal på Ikea, så kjøper jeg ny sprinkelseng til Emmeth:)

Og kan godt hende noen syns jeg da er en dårlig mamma, men hennes beste og velvære kommer foran alt:) sånn det er og være mamma!

høres ut som en god plan! Kanskje begynne forsiktig med å ta av en vegg av sprinkelsenga så den blir åpen eller noe ;)

Fru H: har du endra skrifta under nicket ditt selv???

Klart du skal gjøre det som er best for henne. Du er dermed verdens beste mamma for dine barn! ;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

høres ut som en god plan! Kanskje begynne forsiktig med å ta av en vegg av sprinkelsenga så den blir åpen eller noe ;)

Ja, jeg tror rett og slett jeg venter til sommeren og ser om hun er mer klar for det da:)

Ja!!! :-D
Fikk tipset på generell!

Sålenge hun er fornøyd med senga si er jo det det viktigste! De fleste barn vil jo ikke ha sprinkelsenga så lenge, men det er jo ingenting i veien for å bruke den sålenge hun får plass oppi der! Trygt og godt synes hun nok :)

Klart du skal gjøre det som er best for henne. Du er dermed verdens beste mamma for dine barn! ;-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg gjør så godt jeg kan, så kan jeg nesten ikke gjøre bedre;):p

Back
Topp