Ny skravletråd!!!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Her ser jeg vi må skravles litt jenter! Så vi ikke faller ut av krigen ;)
Hva gjør dere en søndag kveld? Hvordan har helga deres vært?

Her koker pappan nå flasker og skal snart kjøre og hente hunden som har vært hos svigers på besøk litt :) Jeg skal nå snart bade Hermine, gi henne ei flaske og så (forhåpentligvis) skal hun sove litt i senga si mens jeg får skravla litt her ;)

Mannen driver å vasker til svigermor kommer i morgen, mens jeg sitter og ser på Anette, hun ligger å kjefter på speilbildet sitt :binkybaby
Kommer en del nye kjeftelyder jeg ikke har hørt før, lurer på om hun ruller rundt snart, men det ser ikke ut som det skjer i kveld :flower

Vi har bare hatt en rolig helg hjemme m ungene:) alle ungene er badet og akkurat lagt i seng:)Neline sover for første gang i storsengen sin. Og Emmeth i sprinkelsengen for første gang. Han har ikke vært så veldig glad i vuggen! Sitter nå og slapper av litt og skal snart pumpe meg:p

Nå har jeg nettopp dusjet snuppa:-)
Hun sitter i vippestolen og hylflirer av den rare pappan sin, de er så flotte å se på :love7

T er lagt, Lillebror og jeg har dusjet og mannen stelt han ferdig.
Jeg er litt tung i hodet etter å ha vært inne i hele dag, men vi har kost oss :-)
Mannen spiller PS nå, så da blir jeg å sitte her litt.
Lillebror sovnet nettopp men jeg har ikke turt å legge han fra meg enda :-p

Så søt og god han er:-)

Mannen driver å vasker til svigermor kommer i morgen, mens jeg sitter og ser på Anette, hun ligger å kjefter på speilbildet sitt :binkybaby
Kommer en del nye kjeftelyder jeg ikke har hørt før, lurer på om hun ruller rundt snart, men det ser ikke ut som det skjer i kveld :flower

bare følg godt med henne når du tror hun er i ferd med å klare det, jeg dreiv å forsyne meg med kake i selskap på nyttårsaften og gikk glipp av at hun rulla seg rundt for første gang :oops: o_O :( :p

Vi har bare hatt en rolig helg hjemme m ungene:) alle ungene er badet og akkurat lagt i seng:)Neline sover for første gang i storsengen sin. Og Emmeth i sprinkelsengen for første gang. Han har ikke vært så veldig glad i vuggen! Sitter nå og slapper av litt og skal snart pumpe meg:p

Så spennende da! Hermine er lagt, nå for tredje gang, hun har skikkelig lakenskrekk den snuppa der altså! o_O Hun sovna med flaska,la henne ned i senga og øynene spratt opp...byssa henne så i søvn på nytt, la henne ned og hun sov i 20 minutter før hun våkna igjen. Nå er pappaen nede med henne, det er stille men han har vært nede i 15 minutter så gjetter på at hun er lys våken :confused: I alle dager skal man finne på for å få ungen til å sove i senga si???

ååå, så deilig han er Fru H!!! De gode bollekinnene, det har Hermine også :rolleyes: Skjønner godt du ikke tørr å legge han fra deg, Hermine våkner alltid når jeg lurer henne ned i senga si :confused:

Fru H : NYDELIG :)

Har vært på hytta i Sverige igår,og hos mormor idag :)
Mannen reiste igår, så er litt deppa idag.......
Skal prøve å tvinge meg i seng tidlig idag , hehe.
Her sover begge to søtt.... Så nå koser jeg meg her på BV ;D

Bollekinnene har han arvet av meg :p
:D
Det gikk fint å legge han ned. Han er litt tett, så han sover nok best litt oppreist slik.
Kan være derfor han har sovet så dårlig på dagen og bare sovet lenge i bilstol eller oppå en av oss?

Takk!
Skjønner godt at du er litt nedstemt da ja :( når ser dere han igjen?

bare følg godt med henne når du tror hun er i ferd med å klare det, jeg dreiv å forsyne meg med kake i selskap på nyttårsaften og gikk glipp av at hun rulla seg rundt for første gang :oops: o_O :( :p

Huff, det var sikkert litt irriterende ja, følger med henne som en hauk:-)

2 uker +- .... Så må jo bare tenke positivt :) Er jo vant til dette,så er ekstra hyggelig når vi sees igjen <3
det er sant =)
Skal dere flytte sammen etterhvert, eller forblir det slikt?

Huff, det var sikkert litt irriterende ja, følger med henne som en hauk:)

ja, skikkelig kjipt! Men mannen godtet seg, for han har gått glipp av så mye når han er på jobb så han var såå fornøyd med at jeg endelig gikk glipp av noe :p

Bollekinnene har han arvet av meg :p
:D
Det gikk fint å legge han ned. Han er litt tett, så han sover nok best litt oppreist slik.
Kan være derfor han har sovet så dårlig på dagen og bare sovet lenge i bilstol eller oppå en av oss?

Det tror jeg nok ja, man vet jo bare selv hvor tungt det er å sove når man er tett i nesen! Og vi voksne har jo evnen til å puste med munnen :p

Så spennende da! Hermine er lagt, nå for tredje gang, hun har skikkelig lakenskrekk den snuppa der altså! o_O Hun sovna med flaska,la henne ned i senga og øynene spratt opp...byssa henne så i søvn på nytt, la henne ned og hun sov i 20 minutter før hun våkna igjen. Nå er pappaen nede med henne, det er stille men han har vært nede i 15 minutter så gjetter på at hun er lys våken :confused: I alle dager skal man finne på for å få ungen til å sove i senga si???

Går i grunn dårlig detta. Neline nekter og sove pga hu er redd og savner sprinkelsenga si. Hu pleier og sove på mørkt rom, men må ha på lyset nå! Og Emmeth nekter og sove, så ja. Emmeth vil ikke sove i sprinkelsenga han heller! Gir opp snart:eek::oops:

Så kjedelig at han må reise hele tiden! Får han ikke bli i Norge når dere er gift???

Back
Topp