Hvilket bleiemerke bruker dere?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Til jentene brukte jeg Libero og til Emmeth bruker jeg pampers. Libero sine bare tissa han seg ut av!

Bruker Libero, synes Pampers lukter så rart o_O Er oppe på nr 4 allerede, store babyen min :)

Jeg bruker Libro, aldri prøvd Pampers. Hva slags forskjell er det på de to? Pampers virker mykere i hvertfall.

Bruker Libero, synes Pampers lukter så rart o_O Er oppe på nr 4 allerede, store babyen min :)

Vi bruker strl 3 enda, men vurderer nr 4, så usikker på om jeg skal bytte eller ikke.

Rema sine; veldig like Libero, tre ganger billigere ;)

Vi bruker strl 3 enda, men vurderer nr 4, så usikker på om jeg skal bytte eller ikke.

Hermine er ikke 7 kg enda men hun tissa gjennom bleien på natta. Det er tegn nr 1 på at den er for liten. Og så fikk hun røde merker rundt lårene av bleien. Det er tegn nr 2 på at den er for liten ;)
Så vi bytta over til nr 4 på natta mens vi brukte opp 3'er bleiene og så gikk vi over på kun nr 4 :)

Hermine er ikke 7 kg enda men hun tissa gjennom bleien på natta. Det er tegn nr 1 på at den er for liten. Og så fikk hun røde merker rundt lårene av bleien. Det er tegn nr 2 på at den er for liten ;)
Så vi bytta over til nr 4 på natta mens vi brukte opp 3'er bleiene og så gikk vi over på kun nr 4 :)

Hun har tissa igjennom om natten noen ganger, hm tror jeg skal gjøre det samme som deg, har noen 3 bleier igjen:-)

null utslett her - de er svanemerkede akkurat som libero og helt fri for lotion

Pampers sine er mykere, men ja, de lukter litt rart, men de passer rett og slett bedre på Emmeth enn Libero:) bruker str nr 3, vi:)

da skal jeg prøve en pakke av remableiene og se ;)

Ja, prøvde billigbleier fra landlord og Neline fikk bleieutslett:(

vi liker de kjempegodt.
Lillebror blir ellers fort sår, men reagerer ikke på d bleiene =)

men nå har jeg akkurat vært på kiwi og kjøpt 4 pakker libero, så det holder jo noen uker :p
Er et stykke å kjøre dit så kjøper like gjerne 4 pakker i slengen når jeg først er innom!

Kan hende det er fordi Neline og vi andre familien har veldig sart hud! Vi har veldig mye eksem og allergier familien!

Her bruker vi Libero på liten og stor :) Elise bruker fortsatt str 2 hun.. Men tror vi skal bytte snart? Men hun har ikke no lekkasje eller noe enda da :)

Begge barna har fått utslett av pampersbleiene (liksom merke etter den nettingen på innsiden av bleia) og de lukter funky.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

nr 2??? Jøsses, den har ikke vi brukt siden hun var 6-7 uker :P Bytta til 3 når hun var to måneder ;)

Har brukt nr 3 av Pampers noen mnder vi og;)

Til jentene brukte jeg Libero og til Emmeth bruker jeg pampers. Libero sine bare tissa han seg ut av!

Asle tissa seg til stadighet ut i Libero-bleiene han også, både dag og natt, så får det så være med den funky lukta fra Pampers-bleiene. Da er han i alle fall tørr! :)
Vi bytta til 4'er bleiene for en måneds tid siden vi, for da tissa han seg ut i 3'er bleiene til pampers også, og jeg fikk ikke dratt dem helt opp til svaien i ryggen hans.

Back
Topp