favoritt snacks, frukt osv /mat :)

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
min er sure ting. jeg må alltid dyppe ting i bernaise og bbq saus. til og med is xD
jeg MÅ ha mais hver eneste dag !!!!! med MASSE sauser !!!!!!
ellers har jeg begynt å like ulike pålegg som jeg hatet før. rart :p
fått avsmak av alt jeg elsket før :p

dere da? :)

Jeg har ikke noen spesielle lyster egentlig. Spiser mer grønnsaker enn frukt for tiden. Har ikke så veldig lyst på godteri, men spiser om det er i hus..

Men melk, jeg eeelsker melk for tiden! Og siden jeg er laktosesensitiv og ikke liker melk, har jeg ikke drukket ren melk på sikkert 15-18 år! Mannen sa det, etter det andre glasset, jeg har aldri sett deg drukket melk før og det ser rart ut!

Spørs om jeg trenger kalsium?

Jeg har ikke noen spesielle lyster egentlig. Spiser mer grønnsaker enn frukt for tiden. Har ikke så veldig lyst på godteri, men spiser om det er i hus..

Men melk, jeg eeelsker melk for tiden! Og siden jeg er laktosesensitiv og ikke liker melk, har jeg ikke drukket ren melk på sikkert 15-18 år! Mannen sa det, etter det andre glasset, jeg har aldri sett deg drukket melk før og det ser rart ut!

Spørs om jeg trenger kalsium?
hehe :p sånn er ikke jeg om dagen :/ skikkelig kresen, var ikke det før :) var alt spisende !

da burde du kanskje sjekke det opp :) ting jeg har lyst på inneholder jern og jeg har lavt av det :O

Har fått dilla på appelsiner. Og så går det mye melk om dagen,med og uten oboy. Ellers har jeg periodvis lyst på lakris og salt. Kan faktisk spise sånn maldon havsalt,sånn fingersalt,bare ta det rett i munn. Jada..

Har fått dilla på appelsiner. Og så går det mye melk om dagen,med og uten oboy. Ellers har jeg periodvis lyst på lakris og salt. Kan faktisk spise sånn maldon havsalt,sånn fingersalt,bare ta det rett i munn. Jada..
Såpass :p jeg kan spise saus jeg haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp