Stolt av 3åringen min

Shauri

Forumet er livet
VIP
Han har vært uten bleie i straks to uker nå. En del tisseuhell har det vært, men ingen i bhagen, kun hjemme. Vi har drevet å sendt han på do med jevne mellomrom siden han ikke har gitt beskjed selv, men nå i kveld ga han beskjed og gikk for å tisse på do. Da hadde han det klart veldig travelt og nådde dessverre ikke helt fram i tide (manglet bare å trekke ned strømpebuksa og trusa og sette seg på do), men jeg ble uansett kjempestolt av at han kjente at han måtte tisse og gikk til doen helt av seg selv :)

Så flink han er, skjønner du blir stolt ja, er jo en milepæl det der:-)
Han er sikker stolt av seg selv også :flower

Var klart litt dumt at han ikke nådde fram i tide da, men går nok bedre neste gang. I natt prøver vi å sove uten bleie. Bleiene har vært tørre om morningene i det siste.

Så flink han er!
Stor fremgang å si fra selv da :)

Så flink han er:) Du har all grunn til og være stolt;) Neline også har begynt og gå på do hjemme og i bhgen, men bruker fortsatt bleia:) Hu har nyresykdom, så har ikke helt kontroll over urinen!

Så flink han er :) All grunn til å være stolt! :D Lykke til i natt!

Kan Neline vokse av seg denne nyresykdommen, eller er det noe hun må leve med resten av livet?

Så flink han er :) All grunn til å være stolt! :D Lykke til i natt!

Kan Neline vokse av seg denne nyresykdommen, eller er det noe hun må leve med resten av livet?

Hu kan vokse den av seg om hu er heldig, men har veldig mye infeksjoner igjen, så blir nok operasjon:( Det er 5 grader og hu har grad 3...

Stakkars lita :( Urinveisinfeksjon er ikke no godt! :eek:

Stakkars lita :( Urinveisinfeksjon er ikke no godt! :eek:

Nei og blir som oftest nyrebekkenbetennelse:( Så nyrene blir rett og slett ødelagt om hu ikke blir operert!

Huff, stakar lita :-( håper at hun vekser dt av seg, så hun slipper å bli operert :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Desverre, så er det ikke tid til og vente så mye lenger. Hu var fin ett års tid, men nå er det tilbake igjen pga hu er så mye eksponert for sykdom i bhgen og da greier ikke immunforsvaret og holde begge deler i sjakk:(

Stakkars lita :( Du har jammen litt å stri med for tiden, både med deg selv med brokken, syemeldt samboer og de to yngste med feber og nyresykdom :( Håper eldstejenta di er frisk og rask i det minste!

Så flink 3 åring! :)

Stakkars lita :( Du har jammen litt å stri med for tiden, både med deg selv med brokken, syemeldt samboer og de to yngste med feber og nyresykdom :( Håper eldstejenta di er frisk og rask i det minste!

Tusen takk, varmer m litt omtanke:rolleyes: Jeg tenker i grunn ikke på meg selv. Jeg skal nok greie meg, men Neline har jeg alltid i bakhodet og veit jeg ikke kan dra så altfor langt vekk når hu er i bhgen, for sjansen er stor for at de ringes og hu er dårlig! Sambo er jeg litt lei av og ha hjemme, fordi han er litt slapp og sånn;) men gjør virkelig så godt jeg kan.

Jeg antar jubelen skyldes at buksen var tørr til morgenen ;)

Så utrolig flink han er:D:D:D:D

Stor dag! :D Grattis til Alexander!!

Back
Topp