Hva er planene deres i dag?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mannen er bortreist til i morgen, så Lillebror og jeg har nettopp levert T i barnehagen.
Nå slapper mor av med en kaffe mens Lillebror spreller og koser seg litt i vippestolen.
Senere skal vi til byen for å møte ei venninne med litt yngre baby og handle litt mat.
Søs og datra kommer senere for å spise med oss, og for å passe ungene når jeg skal til gyn for å sette inn spiral i kveld (JA; han har merkelige arbeidstider!)
Så i dag skulle det egentlig gå litt penger, men jeg glemte lommeboka mi i bilen i går, så den har mannen stukket av med :-/
Og det er ikke småpenger som går hos gyn i dag heller...
Må sende melding og høre om de vil flytte timen, eller om de kan få penger om et par dager.
Håper de ikke vil flytte timen, for jeg fikk den da jeg ringte i går og ble så glad for å få time fort slik at jeg slipper å grue meg!!!

Jeg og Daniel skal snart gjøre oss klar for babysang. Så blir det husarbeid fram til henting av storebror i bhagen.

Så herlig med babysang!
Ei nabodame her driver visst babysang i kirken rett bortenfor her og sa det bare var å bli med.
Men vi er ikke akkurat så kristne, og jeg aner ikke hva innholdet er. Kanskje jeg skal høre litt om det er noe for oss =) Kan jo hende de bare bruker lokalene der så vidt jeg vet.

Kanskje du kan få faktura hos gyn? Det praktiserer i allefall mange legekontorer :) kos deg på bytur!

Idag skal Elise til mimmi (farmor) et par timer. Prøvde dette igår også, men sa fikk hun et skrikeanfall av dimensjoner, så da måtte jeg bare pakke henne sammen og ta henne med hjem igjen.. :( var tydeligvis pga luftsmerter. Satser på at det går bra idag :) når hun er levert aner jeg ikke helt hva jeg skal: blir enten bytur, hjem å gjøre husarbeid eller hjem å sove.. Jeg har ikke bedt om barnevakt, det er mimmi som lurte på om hun kunne ha henne et par timer :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så koselig av mimmi da, håper det går bra! =)
Gynekologen jeg går til driver privat. Og de har ikke kortterminal heller, jeg mp alltid ta ut penger å betale kontant.
Kan godt hende jeg kan komme innom en annen dag for å betale, jeg sender dem en melding for å høre.

Her så skal vi til legen m Emmeth også skal jeg levere mormoren min på flyplassen idag. Skal tilbake til dk igjen. Kommer virkelig til og savne henne. Ellers så skjer det ikke så mye. Spent på hva legen finner ut m Emmeth:)

Vi har bare kost oss så langt i dag og leika litt. Nå sover hun og etterpå skal vi til byen og se om vi finner gardiner og diverse :)

Her har vi sendt mini ut på tur med oldemor i håp om å få ryddet og vasket litt i fred siden svigermor kommer på besøk i morgen og skal bli en ukes tid :) Kan være greit å få vasket litt ordentlig ut etter jul :p På høy tid, kanskje ;)

her har jeg ikke fått gjort det døyt idag, har ei som er skikkelig sur og grinete :( Hun har en vill-ikke-dag! Ikke vil hun spise og ikke vil hun leke, ikke sitte på fanget og ikke sove...til slutt bæsja hun, fikk lurt i henne litt tynn velling laga på mm siden hun ikke ville ha noe flaske og litt vann. Deretter slokna hun i vogna på trappa :) Skulle nå egentlig gå meg en tur, men det har snødd 20cm i går og nå regner det så er skikkelig slapsevær :( Er så utrolig tungt å trille vogna på sånt føre, og tørr ikke gå med henne i bæresela når det er så glatt!
...rakk for øvrig bare å pumpe, drikke en kopp kaffe og ta en telefon og så var hun våken igjen! Må vel gjøre et forsøk på klesvasken nå iallfall, men hun er fortsatt frøken sutrete så vi får se hvordan det går! *sukk*

Etter babysang snakket jeg med daglig leder i kirken og fikk utlevert nøkkel til kirkestuen og litt praktisk info, så nå er det bare å gjøre de siste forberedelsene til dåp neste lørdag!

Åååh, så spennende:) Er så koselig m dåp og veldig godt og bli ferdig m det også:) Gleder meg til bilder;)

Vi har nettopp kommet hjem fra byen, spist lunsj med ei venninne og handlet litt etterpå:-)
Kjøpte en kjempefin lekedrage fra Lamaz til Anette, noen kjoler på salg til meg selv, meget fornøyd :flower
Også kjøpte jeg meg noen sjokolader jeg skal spare til helga, som jeg seff har gjemt fra mannen :angel9

Vi har hatt prestn på hjemmebesøk i dag, for å fortelle oss litt om dåpen på søndag :)

Vi har nettopp kommet hjem fra byen, spist lunsj med ei venninne og handlet litt etterpå:-)
Kjøpte en kjempefin lekedrage fra Lamaz til Anette, noen kjoler på salg til meg selv, meget fornøyd :flower
Også kjøpte jeg meg noen sjokolader jeg skal spare til helga, som jeg seff har gjemt fra mannen :angel9
Jeg digger lekene fra lamaze! Morsomme og med fine farger :)

Snuppa her har tydeligvis blitt redd for folk, så hun ville absolutt ikke være hos mimmi idag :/ så da ble det til at vi var det begge to, så hun får litt tilvenning. Ikke akkurat en drømmedag for meg å henge hos svigermor, men men.. Etterpå var vi å kjøpte nye Cherox til storebror, som han syns er så fine at han nekter å ta de av.. :D i kveld skal jeg på syklubb. Føler meg som en olding når jeg skriver det :p jeg verken strikker eller syr da, er bare med for å skravle litt :)

Vi har også masse Leker fra Lamaxe, og Playgro, som er likt Lamaze bare fra en annen produsent! :) Men de lekene er så store og fargerike at jeg tror Hermine er gått litt lei de, de er så like. Så skal dra ut i løpet av uka og kjøpe noen mindre, litt mer nøytrale leker. Akkurat nå er yndlingsleken hennes en rosa bitering, helt enkel i gummi og "Sophie the giraffe" en sånn pipeleke i gummi. Det enkle er ofte det beste tydeligvis! ;)

Seinere skal vi dra til svigers og låne badekaret deres, så skal jeg og Hermine bade sammen! Det synes hun er så koselig, jeg og for den saks skyld ;)

Jeg digger lekene fra lamaze! Morsomme og med fine farger :)

Snuppa her har tydeligvis blitt redd for folk, så hun ville absolutt ikke være hos mimmi idag :/ så da ble det til at vi var det begge to, så hun får litt tilvenning. Ikke akkurat en drømmedag for meg å henge hos svigermor, men men.. Etterpå var vi å kjøpte nye Cherox til storebror, som han syns er så fine at han nekter å ta de av.. :D i kveld skal jeg på syklubb. Føler meg som en olding når jeg skriver det :p jeg verken strikker eller syr da, er bare med for å skravle litt :)

Vi begynner å få en del Lamaze leker nå, hun bare digger dem, så gøy å se på henne når hun fikk den dragen, helt gal etter den:-)

Fie er også kjempe gla i lamaze lekene sine :-) gliser til di og klemmer å kjenner på di :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Det er så gøy når de blir så gira, bare koser meg når jeg ser på henne:-)

Lamaze er flott!
Liker godt Sophie le giraffe godt også - mye mer nøytralt og naturlig.
Fant ene biteringen på ebay og venter på den!

Emmeth og digger lamaze. Han har en stor skilpadde som er som et piano på en måte, på ryggen har den forskjellige farger og hver farge er en tone:cool:;)

Back
Topp