Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 7 Jan 2013 #1 Eller, muligens bare en med flere brukernavn. Jeg har sett (og rapportert )i alle fall tre de siste post dagene. Kan ikke huske at det har vært et problem før? Skriver fra mobilen. Bvapp.
Eller, muligens bare en med flere brukernavn. Jeg har sett (og rapportert )i alle fall tre de siste post dagene. Kan ikke huske at det har vært et problem før? Skriver fra mobilen. Bvapp.
J Janet Guest 7 Jan 2013 #2 Sara skrev: Eller, muligens bare en med flere brukernavn. Jeg har sett (og rapportert )i alle fall tre de siste post dagene. Kan ikke huske at det har vært et problem før? Skriver fra mobilen. Bvapp. Klikk for å utvide … Hei Sara, jeg la merke til du hadde vært flink å rapportere inn. Tusen takk for at du hjelper oss å holde forumet ryddig Det virker som de kommer tilbake hele tiden med nye brukere, jeg stenger dem ute fra forumet. Er dessverre ikke mer enn det jeg kan gjøre
Sara skrev: Eller, muligens bare en med flere brukernavn. Jeg har sett (og rapportert )i alle fall tre de siste post dagene. Kan ikke huske at det har vært et problem før? Skriver fra mobilen. Bvapp. Klikk for å utvide … Hei Sara, jeg la merke til du hadde vært flink å rapportere inn. Tusen takk for at du hjelper oss å holde forumet ryddig Det virker som de kommer tilbake hele tiden med nye brukere, jeg stenger dem ute fra forumet. Er dessverre ikke mer enn det jeg kan gjøre
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 7 Jan 2013 #3 Kjipt med sånne. Rapporterer når jeg ser, jeg. Skriver fra mobilen. Bvapp.
J Janet Guest 7 Jan 2013 #4 Sara skrev: Kjipt med sånne. Rapporterer når jeg ser, jeg. Skriver fra mobilen. Bvapp. Klikk for å utvide … Ja, det er det Takk for at du hjelper!
Sara skrev: Kjipt med sånne. Rapporterer når jeg ser, jeg. Skriver fra mobilen. Bvapp. Klikk for å utvide … Ja, det er det Takk for at du hjelper!