Kontroll vel overstått:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Alt gikk fint:)
Hun gråt litt etter den andre sprøyta, den var tydeligvis verre enn den første :confused:
Men det gikk fort over, ingen feber eller ubehag. Hun har heller ikke sovet mer enn normalt:)

Veier: 6525
Lengde: 63
Hode: 41,5

Mor er kjempe lettet :whacky011

Så bra at det gikk bra :D

Godt å høre at det gikk fint! :)

Nice T-skjorte! ;)

Godt å høre at det gikk fint! :)

Nice T-skjorte! ;)

Hehe takk, det er ei lita rockeberte, men får høre jeg kler henne opp som en gutt o_O
Det synes jeg bare er tull, jenter behøver ikke bare å bruke rosa klær.

Hehe takk, det er ei lita rockeberte, men får høre jeg kler henne opp som en gutt o_O

Helt enig! Jeg er veldig gla i lilla på mi snuppe, og blått :rolleyes: men passer alltid på å ha rosa sutt, sokker eller lue så ingen skal tro hun er en gutt :p

Så bra at det gikk så fint:):):)

Stilig! :D Vi fikk en body til jul hvor det står BA/BY lik som AC/DC-logoen med "For those about to walk" under :-P Synd den var str 62 og har korte ermer :( Kunne godt tenkt meg å brukt den til sommeren.

Utover det, så shoppet jeg disse to bodyene til nurket før han ble født. Hadde håpet på litt pent, varmt vær i august/september..

2012-06-28.jpg

Stilig! :D Vi fikk en body til jul hvor det står BA/BY lik som AC/DC-logoen med "For those about to walk" under :p Synd den var str 62 og har korte ermer :( Kunne godt tenkt meg å brukt den til sommeren.

Utover det, så shoppet jeg disse to bodyene til nurket før han ble født. Hadde håpet på litt pent, varmt vær i august/september..

Vis vedlegget 1287

De var tøffe :glasses9
Du kan jo ha en body med armer under, det har jeg på noen med kort arm:-)

Helt enig! Jeg er veldig gla i lilla på mi snuppe, og blått :rolleyes: men passer alltid på å ha rosa sutt, sokker eller lue så ingen skal tro hun er en gutt :p

Alle som ikke kjenner oss tror hun er gutt :flower Men nå er det jo uansett litt vanskelig å se uansett i denne alderen.
Hun har noe lilla, ellers går det mye i grått, mørkeblått, grønt, besj:-)

Så flott hun er i stilige klær! =)
Jeg synes det er tullete å kommentere at man kler babyene "guttete" eller "jentete"!
Guttene våre har mye i lilla, de!
Det er utrolig mange fine farger og jeg synes guttene kler de fleste av de, de kler dårligere duse farger egentlig.

Så flott hun er i stilige klær! =)
Jeg synes det er tullete å kommentere at man kler babyene "guttete" eller "jentete"!
Guttene våre har mye i lilla, de!
Det er utrolig mange fine farger og jeg synes guttene kler de fleste av de, de kler dårligere duse farger egentlig.

Det er jeg enig med deg i ja:-)

Skjønnte det:-)
Var enig med deg i at det er tullete å kommentere at man kler babyene "guttete" eller "jentete":-)

De var tøffe :glasses9
Du kan jo ha en body med armer under, det har jeg på noen med kort arm:)

Skal prøve det. :) Takk for tipset! :D Har egentlig bare konkludert med at det blir for klumpete uten å prøve det..

Syns hun var tøff,jeg:-)
Unødvendig av andre å bry seg med hva man kler babyen sin i.
Jeg fikk høre det opptil flere ganger av svigerbestemor i juleselskap-jeg hadde da kledd snuppa i rosa og brunrutete kjole og brune strømper.Det var visstnok altfor mørke klær på en sånn liten baby...*sukk*

Synes hu var kjempefin og hadde kule klær:D må ikke kle opp ungen som ei lita ballerina bare fordi hu er jente!

Back
Topp