Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, jeg også <3 Tror vi har en fantastisk tid i venteLykke til du <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Jeg skal bli mamma for fjerde gang men gleder meg like mye som første gangen... Eneste er at spenningen er en helt annen... Du har mye å glede deg til, den følelsen av å få barnet på brystet for første gang er en følelse som er helt utrolig....
Livet er veldig spennende for en snart to-barnsmor også.. På en annen måte enn sist, men grugleder meg til å ha to å konsentrere meg om.. Gleder meg til barselsperioden igjen og gleder meg til at de to skal få ett søskenforhold
Sent from my iPad using Tapatalk HD
20. Mai..Det tror jeg pånår har du termin?
![]()
20. Mai..syns det er helt greit at det er litt tid igjen..
Jeg var også slik med førstemann.. Nå er de nesten rart å tenke på at vi skal få en til og at jeg skal bli like glad i han som jeg er i jenta vår. Nesten vanskelig å forstå at det går an..Jeg har termin 3.maijeg er veldig utålmodig
![]()
Jeg var også slik med førstemann.. Nå er de nesten rart å tenke på at vi skal få en til og at jeg skal bli like glad i han som jeg er i jenta vår. Nesten vanskelig å forstå at det går an..
Jeg gleder meg utrolig til å se vår lille mann!! Og ENDELIG har jeg fått min mann med på favorittnavnet mitt. Så i mai får vi en liten Mathias i familien![]()
![]()
BVforum via Samsung
Så spennende! Gleder oss også masse! Nesten uvirkelig ennå, går vel opp litt mer når vi kommer på ul! Kan heller ikke skjønne at jeg skal bli like glad i et barn til som jeg er i vesla ♡
Sent from my GT-N7100 using BV Forum
Sommerfugler så det holder i magen her ogsåEr også min første, og det kjennes ut som en er forelska
Herlig
Jeg skal faktisk på vognjakt til helga. Tenkte at det sikkert er en del fjorårsmodeller som skal selges til redusert pris, så håper den vognen jeg har sett meg ut er på salg, visst ikke så kjøper jeg den allikevel![]()
Jeg har termin 29 mai... Kjempe glad da jeg ble satt frem..Så gøy danår har du termin?
Åh ja, jeg gleder meg, å håper tiden går fort framover
![]()