Understell til maxi cosi

Lykke-liten

Betatt av forumet
Jeg bare lurer på om det finnes et eget understell til maxi cosi bilstol? har prøvd å søke litt på nettet, men finner ikke ut av det. Er det noen som vet?
Finner bare det understellet som hører til maxi cosi vogna og info om andre vogner det går ann å klikke setet på. hmmm... :scratch
 
Det de solgte sammen med det jeg bestilte er en isofix! :)

Mens vi er inne på tema, er det noen Om vet om noen steder som selger adapter for Maxi cosi til emmaljunga vogn? :)
 
Her er jeg nysjerrig :p
Dere tenker på noe å feste maxi cosi bilstol for å trille? Dette er isåfall vi også ute etter! :-D
har ikke begynt å leite enda, men håper på tips her!

Hva mener du med adapter til Emmaljunga? Finnes det noe for å feste på vogna så man kan "klikke" bilstolen fast til? :)
 
Tror det er et sånn universal feste som går til enkelte vogner, men vet ikke hvilke, men tror det går til bugaboo iallefall
 
Jeg bare lurer på om det finnes et eget understell til maxi cosi bilstol? har prøvd å søke litt på nettet, men finner ikke ut av det. Er det noen som vet?
Finner bare det understellet som hører til maxi cosi vogna og info om andre vogner det går ann å klikke setet på. hmmm... :scratch

Mener du om det er egen del (adapter) som du kan ha til setet og så bruke på de forskjellige trillene?
Eller mener du basen som skal stå i bilen?
 
Her er jeg nysjerrig :p
Dere tenker på noe å feste maxi cosi bilstol for å trille? Dette er isåfall vi også ute etter! :-D
har ikke begynt å leite enda, men håper på tips her!

Hva mener du med adapter til Emmaljunga? Finnes det noe for å feste på vogna så man kan "klikke" bilstolen fast til? :)

Det finnes adapter (sort dings som festes på vogna) som gjør at setet kan brukes på vogn understellet.

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Adapter_til_Travel_System-1343.html
 
Det finnes adapter (sort dings som festes på vogna) som gjør at setet kan brukes på vogn understellet.

http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Adapter_til_Travel_System-1343.html

Ja! Det er sånn jeg tenker på. Det finnes til flere forskjellige bilseter! Og heldivis også et Maxi-Cosi som er det vi vil ha! Perfekt når man skal på kort turer som kjøpesenter og sånn! Så trenger man bare ta med understellet i bilen liksom!

De skal selges de steder som selger emmaljunga. :)

Og hvilke butikker er det som selger emmaljunga? ^^
 
Det blir seende noe sånn ut da! Denne klikkes jo ned i emmaljunga vognene, også ser toppen annerledes ut, basert på hvilken bilstol man skal ha!
Denne er til BRITAX:
87300.jpg


Denne til emmaljunga First Class:

82300.jpg

Og denne til Maxi Cosi Cabriofix:
86300.jpg


Se de på köpbarnvang
 
Perfekt! Den butikken jeg har bestilt bilstol med isofix på har faktisk adapteren jeg trenger :D takk for hjelpa!
(kunne sikkert funnet selv og, men har fått for meg at emmaljunga ikke selges i norge av en eller annen merkelig grunn :p haha)

Hehe, sånn kan de være. :D Bare hyggelig. :)
 
Mener du om det er egen del (adapter) som du kan ha til setet og så bruke på de forskjellige trillene?
Eller mener du basen som skal stå i bilen?

Basen har vi! Men jeg trodde at maxi cosi hadde et eget understell til bilstolen! Men skjønner nå at det bare finnes adapter til å feste på vognunderstell:) har stor vogn så tenkte det ville være fint med et lite nett understell til å klikke setet på ved korte turer i butikk osv!:) takk for svar:)
 
Basen har vi! Men jeg trodde at maxi cosi hadde et eget understell til bilstolen! Men skjønner nå at det bare finnes adapter til å feste på vognunderstell:) har stor vogn så tenkte det ville være fint med et lite nett understell til å klikke setet på ved korte turer i butikk osv!:) takk for svar:)

Ja skjønner.. Da vil jeg anbefale tfk buggster, quinny zapp, og titanium breeze. Alle veldig lette og snertne triller som du kan ha maxi cosi sete på. :D Har selv stor bagvogn, og skal ha den første. :)
 
Jeg fikk kjøpt både Maxi Cosi med base og adapter til emmaljunga vogna mi i går på babyshop :D
 
Ja skjønner.. Da vil jeg anbefale tfk buggster, quinny zapp, og titanium breeze. Alle veldig lette og snertne triller som du kan ha maxi cosi sete på. :D Har selv stor bagvogn, og skal ha den første. :)
vet du om noen av disse understellene finnes i tvillingutgave og? :)
 
Har betillt en trille i dag, til å bruke til bilstolen:) Maxi cosi Mila heter den:) Tror jeg blir super fornøyd med det understellet:)
 
Back
Topp