Nå misunner jeg dere!!!

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg kan ikke vente til OUL på mandag! Og jeg misunner dere som er ferdig med det! Grrrrrr!

Kribler i magen når jeg tenker på det, da :D

Føler det likt som deg, og jeg skal ikke før fredag om 1 uke!!! Men tida går forhåpentligvis fort. :D

Har ingen trøstende ord bortsett fra at jeg hadde det på samme måte selv. Hang in there!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Uff skjønner det. Veldig glad for at jeg er en av de med termin tidlig i måneden ^^ kjedelig å være så seint ute med alt!

Jeg misunner deg! ;) Jeg er ferdig med oul, men heldigvis får jeg ny ul 8 januar for å sjekke at alt er bra og at hun vokser som hun skal :)

Hehe, jeg skal ikke før neste fredag :) Men har allerede vært på ul 3 ganger tidligere, så derfor ville JM at jeg skulle vente litt lenger ;) Vi får bare glede oss til OUL :D

Jeg misunner deg! ;) Jeg er ferdig med oul, men heldigvis får jeg ny ul 8 januar for å sjekke at alt er bra og at hun vokser som hun skal :)
Hvorfor misunner du meg!? :O

Er det noen spes grunn til at du skal dit da, eller er det bare for å se at alt fortsatt er bra? :)

Jeg har heller ikke vært enda, gleder mg til det er min tur

Lykke il på mandag, det blir sikkert kjempefint å se lille på skjermen :) Jeg skal ikke før 3. Januar (!) men har allerede hatt to, så vet jo at alt er i orden:)

Hvorfor misunner du meg!? :O

Er det noen spes grunn til at du skal dit da, eller er det bare for å se at alt fortsatt er bra? :)

Fordi jeg er ferdig med oul ;) Jeg skal tilbake pga at det er en del av den oppfølgingen jeg får av sykehuset denne gangen :) Veldig glad og takknemlig for at de tar meg sånn på alvor og følger meg så godt opp :)

Fordi jeg er ferdig med oul ;) Jeg skal tilbake pga at det er en del av den oppfølgingen jeg får av sykehuset denne gangen :) Veldig glad og takknemlig for at de tar meg sånn på alvor og følger meg så godt opp :)
Det er veldig veldig veldig bra! <3 Fine lille jenta i magen må jo følges godt opp :)

Jeg har termin 27. mai, og OUL 9. januar.. er det seint? Kan jo være fordi vi var på tidlig ultralyd i uke 14 at de vil vente litt kanskje.. Booring.. :)

Back
Topp