Mangler det ikke flere på terminlista?

Tumle

Glad i forumet
Hei!

Jeg synes jeg ser så mange nick her som ikke står på den nye terminlista... Hvis dere ikke har fått det med dere, så måtte det lages ny terminliste når babyverden gjorde noen oppdateringer av forumet... Hvis du vet at du ikke har skrevet på tråden, eller vet om noen som mangler på "Termin for junidamene 2013" så må du gjerne informere meg :)

Jeg følte litt motsatt på andre lista.. at det var mange der vi aldri så noe til her inne... så kan jo faktisk hende denne harmonerer mer med hvem som faktisk er her og skriver litt :D MANGE på min dag så jeg ;) hihi,.

jeg har ingen egentlig termindato.. men skal på ul rett over nyttår og tenkte å skrive meg på da! kansje det er flere som er usikker på term? :)

Bella: du må gjerne skrive termin, fødested, om det er din nr. 1, nr. 2 osv, din alder. Hvis du vet kjønn på barnet, så kan du skrive det også. Så skal jeg føre deg inn på lista :)

Jeg har ikke skrevet meg på terminlista med vilje. Legen ga meg termin 09. juni, babyverden sier 11. juni og jm sa 12. juni. Tenkte derfor jeg skulle vente til etter ul med å skrive meg på, så blir det ikke så mye endringer. Blir garantert endret på ul. Det blir jeg bestandig :)

Jeg kommer tilbake med dato etter ul. Har to terminer, med ca 1 ukes mellomrom. Så vet liksom ikke helt enda :-)

jeg og har ungått å legge meg til, veg har alltid blitt flyttet på ul, så regner med å bli flyttet denne gangen og:) så jeg venter rett og slett til etter ul:)

Back
Topp