hun har holdt på i 3 uker å våkna så ofte

nå prøver jeg selv å øke produksjonen ved å pumpe begge brystene etter at hun har spist, så får jeg se om det hjelper. Hun har ennå ikke hatt øking etter at hun var født, så det er bare ca 80ml i hvert bryst, og det tar 4 timer å fylle opp hver pupp, for hun tar bare en pupp om gangen, og spiser hver 2.time hele dagen. MEEEEN hvis jeg gir flaske tar hun 120ml mm, og er mett i 3 timer!

Så hvis jeg klarer å få litt fart på sakene så kanskje hun er mett lengre...uansett krangler hun så ved puppen om dagen at jeg nå er på jakt etter en Medela Freestyle, brukt, for å starte med fullpumping på dagen
Mørketida varer fra november til januar, men desember er den mørkeste månen med bare et par timer dagslys, eller blåtime da, hver dag. Vanligvis skikkelig kjipt når man må opp syv, og det er mørkt når man drar til jobb og mørkt når man kommer hjem. Men nå kan jeg iallfall gå ut midt på dagen, og det er gull verdt å se litt lys himmel iallfall! Var i Tønsberg i forrige uke og det var skikkelig rart å se sol i desember