Sukkersnusk :)

Lurer jeg også på:-p

Det ble en kjempefin kveld, alt gikk godt:-) Jeg var så redd hun skulle få sitt faste kveldsopprør, men hun var bare blid og fornøyd. Tok seg noen lurer og tok flaska. Drakk ikke opp all melka jeg pumpet ut, men halvparten. Vi spiste en god middag og dessert. Klarte faktisk å slappe av og nyte timene bare oss to. Vi ble borte ca 3 timer. Så da vet jeg at dette kan fungere en gang i blant, tanta mi storkoset seg også med henne alene :D

Så bra at det gikk fint :) Kjenner jeg har lyst på en kjærestekveld her også. Svigerinna mi har tilbudt seg å ha ham, så barnevakt er ikke noe problem. Noe annet som har dukket opp den siste uken, derimot, er at han har begynt å bli redd fremmede. Det vil si, han er skeptisk til ALLE han ikke ser hele dagen.. Kan fort bli en morsom julaften når han bare vil være hos meg eller pappa'n..

Jøss, det var dumt,visste ikke at de kunne bli det så tidlig :eek: Får håpe det bedrer seg igjen.
Det anbefales hvertfall med en liten tur ut, jeg var veldig alene og innstengt følte jeg.

Så bra at det gikk fint :) Kjenner jeg har lyst på en kjærestekveld her også. Svigerinna mi har tilbudt seg å ha ham, så barnevakt er ikke noe problem. Noe annet som har dukket opp den siste uken, derimot, er at han har begynt å bli redd fremmede. Det vil si, han er skeptisk til ALLE han ikke ser hele dagen.. Kan fort bli en morsom julaften når han bare vil være hos meg eller pappa'n..

det kan hende at han rett og slett blir fort redd, uansett hva det er. Hermine er i en slik fase hvor hun skvetter fort, og da blir hun redd og begynner å skrike. Hun skvetter når folk plutselig hilser på henne, så tror ikke hun er redd ansiktene, men bare folkene som kommer litt brått på henne ;)

Alt er greit sålenge han sitter på armen min eller ligger på sofaen, men plutselig her forrige uke da jeg var hos mormor gikk han helt av hengslene da hun plukket ham opp. Da hun la ham ned og satt ved føttene hans og pludret litt med ham, gikk det greit igjen. Så kom mamma'n min og plukket ham opp, og da ble han helt krakilsk igjen.. Ingen andre enn jeg og pappa'n hans får holde ham. Tidligere var han kjempefan av ene tanten sin. Hun klarte til og med å roe ham ned når han var sulten tidligere. Ikke nå lenger nei.. o_O *sukke* Jeg fostrer en mammadalt.. ;)

Back
Topp