Mellomblødninger.

Bruker45ma

Første møte med forumet
Hei.

Jeg har gått på samme p-pillen i snart 2 år og aldri hatt noe problemer. Mensen har kommet som den skulle. Men den siste tiden så har jeg fått små mellomblødninger 1 - 1,5 uke etter normal mens. Det er veldig lite, men det kommer og går. Vet jeg har glemt ett par p-piller, men har aldri opplevd dette før.

Hva kan det være?
Bør jeg oppsøke legen?

Hei.

Jeg har gått på samme p-pillen i snart 2 år og aldri hatt noe problemer. Mensen har kommet som den skulle. Men den siste tiden så har jeg fått små mellomblødninger 1 - 1,5 uke etter normal mens. Det er veldig lite, men det kommer og går. Vet jeg har glemt ett par p-piller, men har aldri opplevd dette før.

Hva kan det være?
Bør jeg oppsøke legen?
Hei!
Det at du begynner å få mellomblødninger etter flere år med samme p-pille, kan jeg vanskelig forklare. Det vanligste er å få dette når en starter opp med p-piller, og ved bruk av noen typer p-piller, er dette mer vanlig enn andre. Mellomblødningene vil vanligvis forsvinne i løpet av de første tre månedene. Det at du får mensen som normalt, skulle jo tilsi at du ikke er gravid,- selv om du har glemt noen piller. Dersom dette fortsetter, vil jeg råde deg til å oppsøke lege.Beste hilsen Elin

Back
Topp