Kjoler til julebordsesongen?

Bor også i Porsgrunn og slei med å finne noen drømmekjole. Men de har en del kjoler med høyt liv på Herkules mener jeg å huske ( var en tur denne uka). Ellers så er det lite med bra kjolebutikker i området som jeg har funnet iallefall...

På down town er det en liten butikk vegg i vegg til bakeriverkstedet. Derfant jeg en kjole med bånd til å knyte i livet/rett under brystet. Sort med mange smale silkebånd vertikalt på hele kjolen..... Kom i tre ulike fargenyanser..... Kjøpte den i august.....

Takk for tips, kariness, Snufla og lan77 :) skal prøve meg ut på handling i helga...

Merker jeg har tenkt litt for lite over at jeg kanskje ikke kommer inn i min "gamle" fine svarte kjole. Skal på julebord om litt over to uker, og er ikke så glad i å handle klær ;)

Merker jeg har tenkt litt for lite over at jeg kanskje ikke kommer inn i min "gamle" fine svarte kjole. Skal på julebord om litt over to uker, og er ikke så glad i å handle klær ;)
Lykke til med å finne en!

Jeg har kjøpt meg kjole som jeg trodde skulle klare seg rundt magen en god stund, men sånn som den har vokst siste uka begynner jeg å bli skeptisk. Den holder til julebordet, men hadde tenkt å bruke den til nyttår også, men det er kanskje ikke mulig.. :P

Jeg har bestilt en fra nelly.com, men nå finner jeg den ikke lenger på siden dems så får ikke lagt ut link.

skal manne meg opp til å ta meg en runde i klesskapet og prøve de jeg har der - kan være at jeg har noen som passer enda. Hadde håpet å slippe å kjøpe ny til jul og nyttår!

skal manne meg opp til å ta meg en runde i klesskapet og prøve de jeg har der - kan være at jeg har noen som passer enda. Hadde håpet å slippe å kjøpe ny til jul og nyttår!
der er jeg også, kommer til å prøve på meg ALT jeg har før jeg kjøper ny :-)

Jeg har prøvd en kjole i skapet og den kommer til å passe! Så da slipper jeg kjoleshopping heldigvis (noe jeg ikke er så glad i ;) )

Back
Topp