Hva savner dere mest?

Snufla

Elsker forumet
Ja, hva savner dere mest i graviditeten?

bortsett fra bedre helse så savner jeg SYKT å spise røkelaks, brie og spekeskinke... vet ikke hva jeg skal spise i jula for vanligvis så spiser jeg kilovis med røkelaks... Kan vel i prinsippet spise røkelaks dersom man vet at den er fersk, men hvordan kan jeg vite det???

Hva med dere?

Salami og spekeskinke helt klart! :)

.....jeg får vel bli førstemann og si en iiiiiskald øl jeg da.. meen,munkholm duger det og ;) og ikke minst en blodig biff....... sukk! 6mnd igjen;)

.....jeg får vel bli førstemann og si en iiiiiskald øl jeg da.. meen,munkholm duger det og ;) og ikke minst en blodig biff....... sukk! 6mnd igjen;)
Savner også ett glass vin eller to, spesielt nå med alle juleselskaper og sånn.. Sist savna jeg ikke alkohol før på slutten, men nå savnet jeg det med en gang den værste kvalmen gav seg. Men, mat er mye viktigere for meg da xsmile8

Salami og biff kan man vel spise. Det gjør nå jeg :-) Så lenge biffen er steikt, og salamien er fersk.. Jeg savner spekeskinke! Og energi til å trene ;)

Hvis jeg skal savne noe, så er det vel egentlig det å kunne drikke så mye kaffe jeg har lyst på uten å måtte tenke på hvor mye jeg egentlig har drukket..

Så savner jeg veldig salami på rista brød.. det var en av mine absolutt favoritt ting.

Var på tapas-kveld for litt siden, hvor de hadde aspargis med spekeskinke rundt... åh, jeg hadde så lyst på :/

savner brie og camambert, rakfisk, litt vin og en god saftig, blodig biff...

Biff! Den er ikke god når den er godt stekt... Og spekeskinke og vin.

savner å gå amok på shopping..... gidder liksom ikke kjøpe så mye klær til meg no,er jo bare for noen mnd...

Savner å knaske på KALDE pølser!! :P Det er SÅÅ godt! buhu

savner energiii!! og så røkelaks <3 fant en sånn hermetikk boks med torskerogn i skapet istad, kan vi spise det? :)

Savner veldig et bekken, halebein og korsrygg som fungerer normalt, å sove gjennom natta, og har begynt å få veldig lyst på alle de matvarene vi skal unngå... Pluss å ha litt klær å velge i. Jeg HATER å handle klær, så det går i noen få plagg.

Savner overskudd og energi. Og salami ;)

Savner spekemat, fårepølse, gravlaks og brie.. Og kunne drikke så mye kaffe som jeg har lyst på ;)

Jeg savner også overskudd og energi mest. Av mat lengter jeg etter en biff som ikke er stekt i hjel!

Savne masse i disse juletider! Rakfisk, lutefisk, røkelaks, vin og vanlige ting som spekemat og en blodig elgbiff. Mmmm, bra det e bare for ei jul æ ikke kan spis ka æ vil så kan trøst mæ med at æ kan kos mæ med alt æ vil neste jul :) hihi.

Spekemat!!! Holder på å klikke.... Røykelaks spiser jeg av og til, ferskest mulig self. :o)

Savner en god deilig pasta Parma salat på min favoritt kafé grønn . Og så savner jeg å føle meg i form.

Back
Topp