sparkling
Forelsket i forumet
For meg virker det som nesten alle her inne har vært på tidlig ul. Jeg var til legen på mandag og fortalte jeg hadde hatt to aborter og at jeg omtrent ikke fikk sove pga angst for å miste. (smørte kanskje litt ekstra tjukt på angående angsten). Spurte om det var mulig å få en tidlig ul men det var helt uaktuelt. Da måtte jeg på en privatklinikk og betale selv.
Så hvorfor fikk du tidlig ul? Betalte du selv eller hadde du god nok grunn ifølge legen?
Så hvorfor fikk du tidlig ul? Betalte du selv eller hadde du god nok grunn ifølge legen?
Jeg ble henvist til tidlig ul pga 2 aborter(ingen barn enda..), og at jeg var så bekymret og deppa = angst. Akkurat samme som deg! Tydelig at legene praktiserer forskjellig. Den tidlige planlagte ul var satt til uke 9+2, men da jeg fikk blødning fikk jeg ul i uke 7+0 med oppfølgingstime i uke 9+0(så 2 av ultralydene har vært i forbindelse med "komplikasjoner"). Fikk derfor endret den planlagte ul til litt senere, i uke 12. Kjenner at DEN er viktig for meg.. Eneste som kan få meg til å slappe av og tenke at vi faktisk skal bli foreldre, senke skuldrene litt. Gleder meg til det<3