Dette svangerskapet vs tidligere?

lille lingeting

Forelsket i forumet
Jeg lurer litt på hvordan andre opplever det. Sist jeg var gravid var jeg mye mer kvalm og det jeg fikk i meg var bare sunne ting. Denne gangen er jeg trøttere, er uggen og har liten matlyst- men det jeg spiser er stort sett junk food og sjokolade...

Jeg opplever egentlig akkurat det samme i mitt første svangerskap og dette. Hadd ett i mellom med tvillinger, og der var jeg litt uggen, men det hadde vel med at det var to i magen:) Men jeg er heldig, har ikke hatt noen plager annet enn at jeg er trøtt i starten og vonde pupper. Eneste som er litt annerledes nå enn med nr 1 er denne gangen merker jeg at jeg har mere lyster. En dag må jeg ha ditt, en dag må jeg ha datt:p slik merket jeg ikke noe med nr 1.

Jeg lurer litt på hvordan andre opplever det. Sist jeg var gravid var jeg mye mer kvalm og det jeg fikk i meg var bare sunne ting. Denne gangen er jeg trøttere, er uggen og har liten matlyst- men det jeg spiser er stort sett junk food og sjokolade...

Her er det akkurat likt som deg :)

Forrige gang var jeg veldig kvalm og kastet opp.. Er veldig kvalm denne gangen og, men kaster ikke opp, og det synes jeg nesten er verre.. Får jo en liten pause uten kvalm etter jeg kaster opp.. Ellers er det foreløpig ganske likt, sånn bortsett fra at jeg er mye mer bekymra og ikke tør vanlige ting.. Men det har jo med SA-en jeg hadde i august å gjøre..

Håper virkelig kvalmen går over snart, gikk over i uke 13 forrige gang..

Akkurat likedan her. :) Sist gang var det druer og epler som var "tingen" denne gangen er det grandis og cola liksom. Jadda, dette kan bli gøy...

Jeg spiste og mye sundt og bra med jentene, med sistemann som er gutt levde jeg på kaker, cola, godteri og junkfood. :/ Men gikk ikke opp noe mer selv om da.

Denne gangen har jeg lyst på både godis og frukt. Kanskje en tvekjønna jeg får nå? hehe.

Jeg spiste og mye sundt og bra med jentene, med sistemann som er gutt levde jeg på kaker, cola, godteri og junkfood. :/ Men gikk ikke opp noe mer selv om da.

Denne gangen har jeg lyst på både godis og frukt. Kanskje en tvekjønna jeg får nå? hehe.

Jeg og har det sånn nå. Med guttungen så hadde jeg mer lyster på godis og junk food, og var ikke særlig kvalm el kastet opp. Med jentungen så var det frukt, spessielt appelsiner. Da hadde jeg og en periode som jeg ikke orket tanken, synet el lukta av mat. Nå er det sånn begge deler. Har en sterk følelse på gutt denne gangen, men blir litt usikker noen ganger. Små kvalm til tider, men går fort over. Så kanskje det blir tvekjønnet her og :P

med første så hadde eg ekstremt ømme pupper og vondt i korsryggen, jeg var ikke kvalm, hekta på frukt, men jeg ble kvalm av burger king mat de 3 første mnd siden jeg jobbet der :P
Denne gangen er jeg mye mer uggen og dårlig matlyst, veldig trøtt og slapp, så blir spennende å se om det er så ulikt fordi vi får en gutt :)

Back
Topp