Kjoler til julebordsesongen?

kariness

Elsker forumet
Har dere vært på utkikk etter kjoler til alle festligheter som kommer i desember? Tenker på julebord, andre selskap, middager, julaften, 2. juledag og nyttårsaften? ^^

Jeg har prøvd å lete litt for å være forberedt, OG prøver å tenke på at jeg skal få plass til en mage som vokser ganske raskt. Tenkte kanskje folk kunne dele litt tips om hvor og hva med bilde? :)

Mine to kjøp er fra Zalando.no !

kjole1.PNG kjole2.PNG

Det som er så fint med de er at de begge har den tråden i livet som liksom legger seg OVER magen, noe som er veldig deilig, da kan alt annet henge løst :) Den til venstre er lenger og med mer stretch enn den til høyre!

I tillegg har jeg bestilt meg et par blå pumps for å ha med den svarte kjolen ;)

Jeg har også vært på desperat jakt. Har funnet en til julebordet. Den er stram, men litt mer plass på magen så tror det skal gå bra hele jula. Vanskelig å beregne akkurat nå, er i en skikkelig vekstfase når det gjelder magen så skjer nok mye de neste ukene xsmile3

Har tatt vare på en fin svart kjole fra forrige svangerskap, med stretch :)LItt missunnelig på at du kan bruke pumps, bekkenet mitt tåler bare nesten flate sko...

Dette må jeg virkelig få ordna ja... Julebord, julefeiring - og ikke minst - min egen vielse (kjapt unnagjort på tinghuset og ingen feiring annet enn middag med foreldrene våre etterpå, men vil jo være litt pynta) - og jeg er helt blank på antrekk. Hater å handle, og nå er det så mye som skjer framover at det er vanskelig å få dytta inn tid til det og. Det beste hadde vært å finne en kjole som passer til alle anledningene. Liker godt de med høyt liv (smalest over magen og så være løs under), men HVOR? Tør ikke handle på nett, har ingen peil på størrelse eller evne til å se om ting kan bli fint eller ei. Hvilke "vanlige" klesbutikker som finnes i en by ala Porsgrunn kan tenkes å ha en sånn kjole, som passer til gravide?

likte kjolene du hadde funnet HI at eg bestilte den til venstre bare i svart med rødt bånd:) tuuuuuuusen takk for tips :D <3

Har tatt vare på en fin svart kjole fra forrige svangerskap, med stretch :)LItt missunnelig på at du kan bruke pumps, bekkenet mitt tåler bare nesten flate sko...

Ikke meningen å markere posten din som morsom. Men det er jo litt tragi-komisk, alt vi ønsker oss ^^
Jeg regner ikke med at jeg klarer å gå på pumps lenge, men for øyeblikket er jeg frisk som en fisk og da må jeg jo utnytte muligheten xD

likte kjolene du hadde funnet HI at eg bestilte den til venstre bare i svart med rødt bånd:) tuuuuuuusen takk for tips :D <3

Så bra du likte de :D Det var mange fine av den! Jeg syns den kjolen var fantastisk behagelig med deilig stretch og jeg tror det skal bli enkelt og få en stor mage i den :) Siden det ikke er det letteste og beregne!

Dette må jeg virkelig få ordna ja... Julebord, julefeiring - og ikke minst - min egen vielse (kjapt unnagjort på tinghuset og ingen feiring annet enn middag med foreldrene våre etterpå, men vil jo være litt pynta) - og jeg er helt blank på antrekk. Hater å handle, og nå er det så mye som skjer framover at det er vanskelig å få dytta inn tid til det og. Det beste hadde vært å finne en kjole som passer til alle anledningene. Liker godt de med høyt liv (smalest over magen og så være løs under), men HVOR? Tør ikke handle på nett, har ingen peil på størrelse eller evne til å se om ting kan bli fint eller ei. Hvilke "vanlige" klesbutikker som finnes i en by ala Porsgrunn kan tenkes å ha en sånn kjole, som passer til gravide?

Jeg tror du skal gi nettet en sjanse! hvertfall sånne steder som zalando som virkelig legger opp til at du skal få prøve klærne hjemme i fred og ro og så kan du sende de tilbake hvis ikke de passer! HELT GRATIS! Ellers så vet jeg lite om shopping i butikk ^^ Føler aldri jeg finner noe!

Tusen takk for tips. :D Har leita overalt, åsså gratis frakt i tilegg da. Håper jeg rekker å få kjolen før neste helg. :)

Bor også i Porsgrunn og slei med å finne noen drømmekjole. Men de har en del kjoler med høyt liv på Herkules mener jeg å huske ( var en tur denne uka). Ellers så er det lite med bra kjolebutikker i området som jeg har funnet iallefall...

Veldig fine kjoler.likte spesielt godt den sorte og blåe men finner den ikke på siden.har du link til den? :)

Veldig fine kjoler.likte spesielt godt den sorte og blåe men finner den ikke på siden.har du link til den? :)

Den er plutselig ikke tilgjengelig lenger :O Den var tilgjengelig da jeg startet denne posten. Men når jeg søker på artikkelnummeret nå så finnes den ikke lenger... kanskje den er utsolgt?

Også har jeg forresten bestilt meg sko til sesongen også! ^^
SHOESbuy.jpg

Åh,det var dumt.hadde kjempe lyst på den.kunne du skrevet artikkelnummeret så kan jeg prøve å søke en annen dag?kanskje den er tilbake da:)

Fant kjolen nå,men lurte på hvordan begge er i størrelsen? Av og til er 34 for stort ser du så lurte på om de er store.

Hihi.. :) Denne har jeg også kjøpt meg til jul :) Veldig fin og rimelig :) Eneste minuset var at den var LITT stor å jeg har i xs/34.. :P Men trikser litt så går det :)

Bare prøvd den for over en uke siden, men magen vokser mye nå så regner med jeg går opp litt til før jul :P

Fant kjolen nå,men lurte på hvordan begge er i størrelsen? Av og til er 34 for stort ser du så lurte på om de er store.

Jeg kjøpte den til venstre i en annen farge.. Str 34... Den var litt stor over brystet (har veldig små bryster), men jeg skal kjøpe bh teip til å da funker det flott :) Veldig fin altså :)

Hei! sorry at jeg ikke ga deg artikkelnummeret, glemte det helt og fikk ikke til fra mobilen! :(
MEN, sånn jeg merket kjolene så kunne jeg nok bestilt den til venstre i en størrelse mindre enn jeg pleier for den er veldig stretchy. Men jeg syns den satt fint nok, og jeg ser for meg at magen kan vokse i den. Så er fornøyd med 36.

Den til høyre er litt annereledes. For den har ikke stretch. Pga det silkebåndet. Men det er en glidlås i siden. Bestilte også denne i 36. Måtte få hjelp til å ta den over hodet, mens jeg sto rett som en strek. Men PÅ, så var den plutselig veldig stor over puppene... Så da vet jeg ikke helt hva du skal bestille :P tror ikke jeg kunne bestilt mindre for da hadde jeg ikke fått den på tror jeg...

Back
Topp