Søndagsmiddag?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Her skal vi spise nakkekoteletter stekt i stekovnen, med poteter, fløtesaus, grønnsaker og tyttebær til:) Ordentlig søndagsmiddag med andre ord:) Hva skal dere ha?

her reiser gubben på jobb, og je skal på besøk til ei venninne som bor i den store byen, så je lure på om je skal kjøpe med kinamat ell noe når je skal hjem :)

Mmm.. Det hørtes digg ut! Her bestiller vi pizza gitt =P orker ikke lage noe i dag=P

Blæh...her ble det bare potetmos og stekte pølser.
Erlend spiste kanskje 3 biter før an erklerte seg mett.
Jeg sa han fikk spise 1 pølse før det ble noen desert.
Han elsker is og var lovet det når han hadde spist, men det ble ikke is når han ikke spiste noe.
1 grillpølse er ikke for mye å be om at han spiser syns jeg.

Her blir det fiskeboller i hvit saus med poteter, bokkoli og gulrøtter :)

Har nettopp spist ovnsbakt ørret med purre, sitron og paprika. Var nydelig :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Her er det fisk med ris :(
uten saus eller noe, bare fiske kjøtt og ris, merker at jeg begynner å bli SKIKKELIG lei av at de vil ha dette ca 4 ganger i uka! greier ikke å spise fisk så ofte, også er den ikke noe god engang

Vi skal ha lørdagmiddagen i dag vi ;) Så her blir det ovnsbakte poteter og kyllingfilet snurret i bacon :)

uten saus eller noe, bare fiske kjøtt og ris, merker at jeg begynner å bli SKIKKELIG lei av at de vil ha dette ca 4 ganger i uka! greier ikke å spise fisk så ofte, også er den ikke noe god engang

Nå er jeg glad i fisk da, men det der hørtes bare nitrist ut.

Nå er jeg glad i fisk da, men det der hørtes bare nitrist ut.
Det er skikkelig trist, hjalp ikke så mye at jeg så en halvspist fisk når jeg var nede og ordnet maten til Amina
(halvspist så mener jeg at fiskekjøttet er spist men du ser hode, bein og innvoller!)

Grandis med ekstra ost, løk og krydder :p

(Overhodet ikke noen vanlig søndagsmiddag nei!!)

Har vært på overnatting hos mine foreldre, så fikk mammas hjemmelagede kjøttkaker i dag. Nam nam :)

Huff, det hørtes fryktelig stusselig ut:( Første jeg tenkte da jeg leste dette var at jeg i alle måtte hatt kikkoman på risen :P

Back
Topp