Her skal vi spise nakkekoteletter stekt i stekovnen, med poteter, fløtesaus, grønnsaker og tyttebær til
Ordentlig søndagsmiddag med andre ord
Hva skal dere ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det fisk med ris
uten saus eller noe, bare fiske kjøtt og ris, merker at jeg begynner å bli SKIKKELIG lei av at de vil ha dette ca 4 ganger i uka! greier ikke å spise fisk så ofte, også er den ikke noe god engang
Det er skikkelig trist, hjalp ikke så mye at jeg så en halvspist fisk når jeg var nede og ordnet maten til AminaNå er jeg glad i fisk da, men det der hørtes bare nitrist ut.
jups, så kommer nok til å be mannen komme hjem med sjokolade istedenUsj...hørtes ekkelt ut ja![]()
jups, så kommer nok til å be mannen komme hjem med sjokolade isteden![]()
Det syns jeg ogsåHørtes ut som en genial plan![]()
Huff, det hørtes fryktelig stusselig utHer er det fisk med ris
uten saus eller noe, bare fiske kjøtt og ris, merker at jeg begynner å bli SKIKKELIG lei av at de vil ha dette ca 4 ganger i uka! greier ikke å spise fisk så ofte, også er den ikke noe god engang
hadde man enda hatt det i hus såHuff, det hørtes fryktelig stusselig utFørste jeg tenkte da jeg leste dette var at jeg i alle måtte hatt kikkoman på risen
![]()