doppler

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Hvilken doppler har dere? Søkte på nett og det kom opp utolig mange forskjellige.. vet ikke hvilken jeg ska bestille,lyst og ha en slik så jeg kan høre etter hjertlyd :)

MAS baby watcher står det på min, men har ikke eska nemme mæ nu så e usikker på om den hete det da.

har ingen: stoler ikke helt på de og så er det ikkebra ogbruke formye.....

Oi, hvorfor er det ikke bra å bruke for mye? Nå har jeg nettopp bestilt en. Men har jo ikke lyst til å gjøre noe som ikke er bra for de to små :)

Dæm meine at overdreven bruk KAN vær skadelig. Æ har brukt min 4-5 ganga kun fordi æ har vært i tvil om æ egentlig va gravid xsmile5 Men nu kjæms æ nok ikke te å bruk den med mindre æ usikker på kolles det står te inni der på slutten . Om det e forandring på spark osv.

er ikke farlig om du ikke bruker den for ofte. Jeg har brukt min hver dag, men kun i få sekunder av gangen for å berolige meg selv.

Det e nu det æ har hørt :) men æ e absolutt ikke nå ekspert på det med doppler..

Bortkastede penger. Om ikke lenge vil du få daglig bekreftelse via små spark:)
Også er det noen som ikke kjenner spark også.. venninda mi er i uke 23 nå, og kjenner enda ikke noen form for tegn til liv pga morkaka ligger foran, og i slikt tilfelle er det ekstremt beroligende å kunne høre hjertelyden :)
Jeg kjøote min dopler son heter CareMaxx på teknikmagasinet til 349,-, og den funker supert. Meg og samboer har blitt enige om at hver søndag tar vi den frem :) er fantastisk deilig å høre liv :D og tror ikke det er skadelig så sjeldent som vi bruker den.. så fort sparkene til mini begynner å kjennes, blir det å pakke den vekk :)

Back
Topp