Vestfold / Larvik?

Ja det er nok det beste å dra ned dit:) Jeg skreiv ut en hel bunke fra nettet i går så får se om kjærsten skjønner noe:p
Ja er veldig deilig å betryggende å se at alt er bra der inne:) Du får ordne deg en time til, hvis ikke jordmora har utstyr da:) Bra at du har fått sykemeld da! Vi må passe på helsa:p hehe Jeg fikk medisiner i går jeg da. Kjenner jeg er litt skeptisk til det men. Nå har jeg gått med bronkitt siden sommer ferien så begynner å bli passe lei nå! Hadde visst asma i tillegg nå:( Krysser fingrene for at jeg endelig blir frisk:) Nei jeg trener ikke, det har jeg ikke pust til nå! Men har ikke lagt på meg noe annen enn magen enda hvertfall:) heldighvis har jeg dilla på sunne ting å helt slutta å spise godteri og sjokolade å sånn:)
Men spiser mye mat nå da:s Så får se:p Kan hende at jeg plutselig må trene litt jeg å:p
 
Ja det er nok det beste å dra ned dit:) Jeg skreiv ut en hel bunke fra nettet i går så får se om kjærsten skjønner noe:p
Ja er veldig deilig å betryggende å se at alt er bra der inne:) Du får ordne deg en time til, hvis ikke jordmora har utstyr da:) Bra at du har fått sykemeld da! Vi må passe på helsa:p hehe Jeg fikk medisiner i går jeg da. Kjenner jeg er litt skeptisk til det men. Nå har jeg gått med bronkitt siden sommer ferien så begynner å bli passe lei nå! Hadde visst asma i tillegg nå:( Krysser fingrene for at jeg endelig blir frisk:) Nei jeg trener ikke, det har jeg ikke pust til nå! Men har ikke lagt på meg noe annen enn magen enda hvertfall:) heldighvis har jeg dilla på sunne ting å helt slutta å spise godteri og sjokolade å sånn:)
Men spiser mye mat nå da:s Så får se:p Kan hende at jeg plutselig må trene litt jeg å:p
 
Krysser fingrene for at medisinene hjelper:) Noen ganger må en ta medisiner, men de gir nok ikke "farlige" medisiner til gravide. Går nok bra;)
Jeg har ikke så mye jeg har dilla på enda.. Men noen ganger er det jo ting jeg bare
MÅ ha innen en dag eller to:p Salt potetgull feks, noe jeg veldig skjeldent spiser ellers. Hadde ikke lyst på grønnsaker de første 3 mnd, måtte tvinge det ned:) hehe
Kjente spark utenpå magen i går kveld, utrolig rart og gøy:D Så magen bevege seg ut der hun sparket! Fasinerende;)
 
Neida han sa det ikke er farlig siden jeg bare skal bruke di 14 dager:) Føler det er bedre da at jeg blir frisk enn at jeg hoster så jeg kaster opp hele tiden. Hoster jo så fælt at jeg blir nesten redd for å trøkke ho ut:p hehe
Ja er rare greier di dillene:p I starten MÅTTE jeg ha appelsiner som jeg vanlighvis ikke er så glad i. Og eppler!! hver dag!! hehe Å jeg er super avhengi av pepsi max, men plutselig ville jeg ikke ha det! Ville ha vann liksom!! sjokolade og smågodt vil jeg heller ikke ha lenger! Merkelig!
Jaa det er gøy:):) Har dere finni navn til henne da? Rart å tenke på at det er en levende baby inni magen som vokser å vokser:) Har du begynnt med mammaklær eller? Måtte kjøpe meg en bukse jeg.
 
Jeg trodde jeg kom til å få dilla på sjokolade, men heldigvis klarer jeg meg med en liten bit i helgen;) om jeg i det hele tatt tar noe..
Vi har en "liste" på fire navn som det står mellom. Kjæresten min har sitt favoritt navn, som er veldig fint, mens jeg vil vi skal se på litt andre navn før vi bestemmer oss. Det blir ingen oppkalling eller noe som venner/bekjente heter, ønsker at det skal bli et spesielt navn:) Har dere navnet klart?
Jeg har måtte kjøpe mammabukse. De er jo nydelige å gå i, godt å slippe at det strammer over magen. Magen vokste veldig for 2-3 uker siden og da fikk jeg ikke igjen knappene på de normale buksene:p hehe
Neste på lista er en fin kjole til juleselskapene starter:D
Synes det er rart å tenke på at dette er siste julen, høsten osv vi bare er to...
 
Ja vi har en liten liste vi å men vanskelig å bestemme seg for ett altså:p Er så mange fine jentenavn syns jeg! Men vi har bestemt at vi skal ha med Marie i navnet siden bestemora og oldemora til både meg å kjæresten har det i navnet sitt:) Så det blir ett dobbeltnavn da.
 Ja mammabukser er kjempe deilige:) Har brukt hårstrikk på di vanlige buksene fram til nå:p Ja må få kjøpt meg en finkjole eller noe jeg å:) Julafter er vi enda større:D Er sprøtt å tenke på at om ikke lenge er det ikke bare oss to lenger ja! På 17mai har vi baby liksom! hihii
 
Marie er et kjempe fint navn:)
Synes det er veldig rart å tenke på at det skal flytte inne flere her i huset:p Kjæresten er litt lei seg siden ingen vil reise på hyttetur med han i påska til neste år;) Han elsker å gå på ski, men alle vil jo være i nærheten av babyen:D
Kjenner du mange som er gravide i nærmiljøet ditt da? Her dukker det opp flere og flere, ingen i Sandefjord/Vestfold da men..
 
Nei jeg gjør ikke det. Men kjenner noen som akuratt har fått :) Ja det er veldig rart. Å tenk på når vi skal hjem fra sykehuset! Plutselig er vi der helt alene med en liten baby. Det er ingen som er med å forteller hvordan vi skal gjøre ting! Ingen bruksanvisning:p hehe Den lille babyn skal vi oppdra liksom:s
Tanker at når skjønne lille babyn er der så er ikke kjærsten din så lei seg lenger alikavel:D Han får vel finne seg en løype i nærheten:p hihi
 
Tenker nok han blir oppslukt i den lille han også;) Det hadde vært veldig fint å fått med bruksanvisning, hehe:p
Det blir uansett veldig bra, men en liten person i huset:D Gleder oss enormt!
 
Hehe ja skal vel klare oss uten å:D Blir veldig bra ja. Gleder oss masse vi og:) Kan nesten ikke vente:p Jeg lurer på om bikkja vår kommer til å forandre seg jeg da. Håper ikke ho blir sjalu:s Har dere dyr?
 
Vi har ikke dyr, vi har aldri blitt enige om vi skal ha hund eller katt:p hehe
Men har hørt om hunder som har blitt sjalu etter det har kommet en baby inn i huset. Blir nesten som eldre søsken.
Har dere bestemt dere for vogn og bilsete? Vi har vært å tittet et par ganger, så er nesten sikre på vogn men ikke bilsete...
 
Får ta en av hver da:p Håper ikke ho blir det! Ho er veldig flink med barn da men blir jo så klart anderledes når det flytter inn en baby som får masse oppmerksomhet.
Nei vi har ikke kikka noe. Men tenker hvertfall det blir kombivogn. Bilsete arver vi av søstra til kjærsten. Det er så å si nytt siden ho fikk baby i mars:)
 
Ja da er jo det så og si nytt:) Kjekt det! Hvilket merke er det? Vi hadde tenkt på Maxi Cosi Carbofix, men et vennepar har akkurat fått baby og er ikke fornøyd med hvordan babyen sitter i det.. Vi får bare finne et og satse på det:)
I kveld skal jeg sette opp ønskeliste til jul, blir nok mest baby ting:D
 
Er ikke sikker på merke, men mins å huske at det sto maxi på det hvertfall:)
Ja er kjekkt å ønske seg ting til jul:) Vi er super heldige og får di dyreste tinga! Jenta vår får veldig snille besteforeldre :D
 
Er ikke sikker på merke, men mins å huske at det sto maxi på det hvertfall:)
Ja er kjekkt å ønske seg ting til jul:) Vi er super heldige og får di dyreste tinga! Jenta vår får veldig snille besteforeldre :D
 
Er ikke sikker på merke, men mins å huske at det sto maxi på det hvertfall:)
Ja er kjekkt å ønske seg ting til jul:) Vi er super heldige og får di dyreste tinga! Jenta vår får veldig snille besteforeldre :D
 
Det er super kjekt:) SÅ mye man må ha, veldig fint å få litt også:D
Har vært hos fysioterapeut i dag, fikk masse tøye øvelser. Så får jeg håpe det hjelper etterhvert!
 
Kjenner ikke noe forskjell på bekkenet.. Det er nok like vondt. Har fått vondt i begge sider nå, føler meg som en 90 år gammel dame til tider ;) hehe
Skal tilbake om ca 1 uke, får se hva fysio sier da. Var jo kjempe bra den dagen jeg var til henne, litt dumt det men..
 
Så bra!:) Da blir det sikkert bedre:) Jeg har begynnt å få ganske vondt i ryggen jeg da. Er ikke bare bare å være gravid gitt! hehe Er verdt det da:) Så er vi jo over halvveis!:D Gleder meg så til å bli mamma!<3
 
Hmm, synes denne tråden ble veldig rar/rotete etter det nye forumet kom... Svarene ligger ikke i rekkefølge!! Ser jeg svarte i går på noe som var et gammelt innlegg i følge datoen...
 
Der kom plutselig et svar ja... Merkelig!!
Jeg har begynt å blir litt stresset av tanken på at vi ikke har noen ting klart enda!! Siden vi da skal ønske oss endel ting til jul, må vi jo bare vente! Skrev opp en liste med ting vi må ha, og den ble LANG!! Føler vi burde hatt mer ting kjøpt inn, etter jul går jo tiden (forhåpentligvis) veldig fort frem mot permisjon og fødsel..
I morgen er det bare 1 mnd igjen til 3D ul :D Fyy som jeg gleder meg!! xsmile9
 
Nei ikke nå. Det hadde kansje vært tingen det:) Får høre med legen når jeg skal dit om en uke:) Har du kjent noe forskjell på bekkenet?
 
Back
Topp