ZzZZZzzz

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Andre februar babya so tulle med nattsovingo, eller e da bere min???!!?! :p
 
Her er det litt opp og ned, noen netter soves det bra i mens andre er vi våkne i er par timer :p
Det vi har market her er at hun MÅ i seng til fast tid hver dag og det er innen 18.30, da sovner hun stort sett fort og greit, blir det senere blir det bare tullball med legginga, og dårligere søvn om natta.
 
Her er det litt opp og ned, noen netter soves det bra i mens andre er vi våkne i er par timer :p
Det vi har market her er at hun MÅ i seng til fast tid hver dag og det er innen 18.30, da sovner hun stort sett fort og greit, blir det senere blir det bare tullball med legginga, og dårligere søvn om natta.
Ok:) Kati har hu sista kvilen då?
Her e han i seng stort sett kl 19.00. Siste kvil i 4-5 tio.. Våkna 4 gongar igår når kl bere va bikka 23.00... Han har ikkje vert sånn før
 
Ok:) Kati har hu sista kvilen då?
Her e han i seng stort sett kl 19.00. Siste kvil i 4-5 tio.. Våkna 4 gongar igår når kl bere va bikka 23.00... Han har ikkje vert sånn før

Stort sett fra 13-15, er vi opptatt med noe så hvilen blir forskyvet må hun vekkes senest 16, sover hun etter 16 holder hun det gående hele natta uten å få sove :)
 
Våknet ofte her..
 
Våknet som " før", eller våkner som no?:p
Skal vell si det son at før han ble 3 måneder sov han kjempe godt. Mens nå er det mye opp å ned på søvnen. Ene dagen våkner han få ganger, neste dag hele tiden. Var nettopp inne i en fin periode å sov gjerne 5 i strekk, deretter sov han gjerne bare 1,5 til 2 timer. Noen netter her har han våknet annenhver time og noen ganger oftere. Så må vell si det har holdt på en stund.. Noen dager verre enn andre
 
Skal vell si det son at før han ble 3 måneder sov han kjempe godt. Mens nå er det mye opp å ned på søvnen. Ene dagen våkner han få ganger, neste dag hele tiden. Var nettopp inne i en fin periode å sov gjerne 5 i strekk, deretter sov han gjerne bare 1,5 til 2 timer. Noen netter her har han våknet annenhver time og noen ganger oftere. Så må vell si det har holdt på en stund.. Noen dager verre enn andre
Akkuratt samma her... :(
 
"Godt" me e fleire då;) Håpa da snart normalisere seg igjen:)
E jo tenne på G, so da e nok normalt!
 
"Godt" me e fleire då;) Håpa da snart normalisere seg igjen:)
E jo tenne på G, so da e nok normalt!
I natt våknet min hele tiden av luft i magen. Prumpet hele tiden. Tannen hans er nesten kommet helt igjennom! Han har sikkert litt vondt i mage pga Tannen. Når jeg kjente i munnen i morges så var det en skarp kant jeg kom borti! Men ikke helt kommet ut. Hvor langt ut må den ha kommet før man kan si at første Tannen er kommet?
 
Her går det veldig opp og ned. Noen netter sovner hun liksom aldri "ordentlig", da må hun ligge ved siden av meg hele natta for å ikke våkne annethvert minutt. Andre netter kan hun sove fra sju til sju med 1-2 oppvåkninger.
 
Min på 7 mnd legger seg mellom 19 og 20, våkner mellom 23.30 og 02.30, får da pupp og sovner i min seng da jeg og gjerne sovner. Hender jeg får lagt han i egen seng hvis han våkner 23.30. Tror ikke han er sulten, men for å opprettholde melke produksjonen har jeg valgt å amme han om natta.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Mi på 7 mnd har just begynt å sove på sitt eget rom, 1-2 uker sia.
pappaen snorker så fælt, så trur dette var bra for ho, for ho våkner ikke like mye lenger...etter første natta sa jeg til mannen, jøss, e har ikke sove 3 timer i strekk sia e va gravid-han bare lo...
her legger e ho kl 20.00, å ho pleier å våkne ei gang 00.30 ca, og 04.00.
men av å til hylgriner ho, er da veldig vanskelig å vite hva som er galt...
men 2 sek inni senga vår, så sover ho som bare d...
godt med nærhet tenker æ..☺☺
 
Her våkner han noen ganger om natten enda. Legger seg kl. 20, og sovner selv, men noen kvelder må vi inn å kle på teppe ett par ganger, men blir bare bedre og bedre nå :) Er så trøtt på nettene at jeg ammer han bare når han våkner, men om ikke lenge skal jeg prøve å slutte med det, for han har ikke behov for mat, men det er enklest for meg, for da sovner han med engang igjen, og jeg kan sitte å halvsove mens han spiser :p hehe
 
Her har han begynt med at han må bysses i søvn. Vanligvis har amming på natten vært sovemedisin, mens nå sitter jeg gjerne en hel time og bysser og synger for at han skal sovne.

Det virker egentlig som om han ikke klarer å roe seg ned nok til å finne søvnen, men siden han er midt i et sprang, håper jeg at det er grunnen til endringen.
 
Back
Topp