zzzzzzzz

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Flere enn meg som er trøtte?
Går som regel å legger meg i 20tiden og står opp 07, sover en time eller to på dagen. Selv om jeg bare ligger i ro på sofaen stort sett hele dagen.

I går la jeg meg kl 19 og sov til 09. Og nå er jeg igjen trøtt!
 
Jeg er veldig trøtt! Har merket det godt siste uka ca. Stuptrøtt om kvelden og legger meg tidlig, sover som en stein og er relativt opplagt når jeg våkner, men så blir jeg stuptrøtt utover dagen og må som regel sove en times tid på formiddagen/ettermiddagen.
 
Samme her... har vært sånn fra starten av. Det skal godt gjøres at jeg er våken lengre enn til 21.
 
Jeg tar meg som regel en hvil på 2-4 timer ettter jobb, står opp og spiser litt og ligger på soffaen en times tid før jeg legger meg igjen.
Jeg føler at jeg har sovet bort hele sommeren :laughing002 :oops:
 
Ja! Mine to jenter holder meg jo våkne :) men ellers kunne jeg nok sovet hele døgnet!
9 timer om natta og byr muligheten seg blir det 1-2 timer på dagen.
 
Her har den verste trøttheten faktisk roet seg. Har fortsatt behov for å ta det med ro, og må passe på å få nok hvile. Har hatt mer hodepine i det siste da... så det har tatt over for den mer trøtte feelingen... Flere som har hodepine?
 
Jeg var i 50 årsdag igår. I seng kl 02.30, på do kl 05.40, ta katten inn på eget rom kl 06.00 fordi han sku bare leke, stod opp 09.10.. Blir tidlig natta her idag!!!
 
Er trøtt, men sover ikke noe godt :( våkner ørten ganger i løpet av natta, og ligger som regel våken fra 5-6 tiden. Slitsomt! Savner de ukene hvor jeg sov som en stein 10-12 timer i strekk :p


16.02.14 <3
 
Sliter med samme trøttheten, håper det roer seg etterhvert!
 
Er akkuratt likt her.. Sovner gjerne rundt 20.00-21.00 og sover til 07.00-08.00 (kommer an på småen).. På ettermiddagen sånn i 15 tiden er jeg stuuuup trøtt :p.. Satser på at det roer seg snart ;)
 
Ja!! Hadde håpt det verste skulle gi seg :-/ sjeldent jeg får mulighet til å hvile på dagtid, men hadde trengt det. Prøver å få minst 10 timer søvn om natta. Men har netter der jeg bare vrir meg og våkner hele tiden :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mye trøtt jeg også :( Trodde det skulle komme seg etter 12uker :p Går rundt i halvveis koma hele tiden, glemmer ting og sover når jeg har sjans..
 
Er å kjempe trøtt!! Å jobber 100% så er veldig sliten :-( trudde det skulle bli bedre når man var over 12 uker, men slik ble det ikke..


Sent from my iPhone
 
Trøtt og sliter her også.. Noen dager går det greit med normalt med søvn, andre dager er jeg trett, supersliten og i dårlig humør. Er i full jobb og satser på å fortsette med det, men det blir ikke tid til mye annet enn jobb og avslapping på dagene. Håper energien snart kommer tilbake..
 
Sliten og trøtt er vel den del av dette? Jeg legger meg før kl 23 hver dag nå. Er fryktelig slitsomt å stå tidlig opp på jobb! Men tidligere i svangerskapet lå jeg så å si bare i sengen utenom når jeg var på jobb :p

Nå har jeg fått mer energi, men kl 21 er jeg ferdig å må tvinge meg til å holde meg våken til 23! Voknet uansett mellom kl 2 og kl 6 for å tisse, og da sliter jeg med å sove igjen :( men har klart to turer på byn (edru) med venner for dansing og sånt. Men da er hele dagen etter ødelagt! Men såååå gøyt da!
 
Fortsatt veldig trøtt.. håper det går over snart :)

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)
 
Back
Topp