X

Guttemamma85

Andre møte med forumet
Noen som har noen tips til meg,skal gi flaske for første gang.Planen er bare å gi flaske en gang imellom slik at jeg kan være borte mer enn to timer...Baby er 11 uker,og fullammes.Har lånt dobbel elektrisk pumpe,men når burde jeg pumpe meg?
 
Hm...Står x i overskriften,får ikke til å endre det...Har ikke lagt inn her før:D
 
Last edited:
Jeg pumper som regel på morgenen etter han har spist. Da har jeg så mye at han spiser bare fra en pupp. Enten venter jeg til han har sovnet eller så pumper jeg den ene samtidig som han spiser fra den andre.

Kan være lurt å ha noe varmt over puppen eller pumpe etter en varm dusj. Da flyter det bedre☺️
 
Pump om morgenen eller natten. Natten er visst best for det setter fart på melkeprod, men så er det det å stå opp om natten da;)

Ellers pleier jeg å pumpe fra det brystet jeg ikke ammer (ammer annenhver gang høyre/venstre) når jeg er ferdig med å amme. På den måten fylles begge opp til neste mating. Har opparbeidet meg et fint lager i fryseren som pappa'n bruker jevnlig - magisk å kunne dra ut noen småturer alene :)
 
Back
Topp