Woho

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
har kjent litt små hva skal man kalle det «fjærbevegelser» i noen dager, men i dag kom det ordentlige dult, flere ganger på samme sted, så det tilåmed såvidt det var utapå magen:woot:
Sist gang kjente jeg vel første sparket i uke 18.
Er 16+2 i dag. Flere som kjenner disse herlige bebisene? :Heartred
 
Tror jeg kjente bebis for første gang i morges!! [emoji16] Kjentes nesten ut som en bølgefølelse, vet ikkje helt hvordan jeg skal forklare det [emoji85][emoji85] Er 15+3 idag
 
Jeg kjenner litt forsiktige bevegelser innimellom, men ikke ordentlige dult enda:) så en del bevegelse på OUL i dag, men kjente ikke noe da:hilarious:
 
Jeg kjente første «fiskehalen» i uke 16. Nå er jeg 17+6 og kjenner daglig ordentlige dult. Har også kjent et par ganger at babyen legger seg helt øverst i livmoren på høyre side slik at magen blir skjev og jeg kan tydelig kjenne at det er babyen som ligger der. Dytter jeg den da ned så sparker den veldig fra seg. Virker som den liker og sove på den siden.
 
Har kjent mange dult, de kommer og går i rykk og napp. Ikke alle dager jeg kjenner dem, men utrolig deilig når jeg kjenner den [emoji7]
 
har kjent litt små hva skal man kalle det «fjærbevegelser» i noen dager, men i dag kom det ordentlige dult, flere ganger på samme sted, så det tilåmed såvidt det var utapå magen:woot:
Sist gang kjente jeg vel første sparket i uke 18.
Er 16+2 i dag. Flere som kjenner disse herlige bebisene? [emoji813]red
Jeg hadde akkurat samme erfaringen i går, 16+3 [emoji7] flere tydelige sterke dult som påkalte oppmerksomheten min, jeg presset hånda inntil og fikk da et spark midt i håndflaten[emoji177] Sist var jeg 18+6 ved første ordentlige spark, men da hadde jeg morkaka på fremre vegg.
Veldig stas å koselig å kjenne så tydelig alt nå [emoji7]
 
Kjente mini for første gang 17+5. Men da var det kraftige dult, så har nok oversett litt kiling i ukene før det :)
 
Jeg kjenner fortsatt ingenting :(
Prøver å kjenne etter på kvelden når jeg ligger i sofaen, men ikke noe enda! Gleder meg til å kjenne den lille [emoji170][emoji813]️ Er 15+5 så tenker det er rett rundt hjørnet nå[emoji7]
 
Jeg kjenner fortsatt ingenting :(
Prøver å kjenne etter på kvelden når jeg ligger i sofaen, men ikke noe enda! Gleder meg til å kjenne den lille [emoji170][emoji813]️ Er 15+5 så tenker det er rett rundt hjørnet nå[emoji7]
Jeg er 18+3 og kjenner ikke noe enda, kjenner en blir ganske misunnelig på alle som kjenner bevegelse her inne [emoji6]
 
Troooor jeg kjenner noe [emoji2] Har morkaken foran, men har den siste uken hatt noen fornemmelser i form av leamus/dirring/fiskehale helt nederst i magen. At jeg kjenner noe der stemmer godt med at morkaken visstnok ligger godt unna mormunnen. I natt kjente jeg også det jeg trooor var et dult midt på magen [emoji2] Gleder meg til bevegelsene blir kraftigere og hyppigere [emoji2] Jeg kjenner disse fornemmelsene kun hvis jeg slapper av og ikke nødvendigvis hver dag... Er 16+4 i dag.
 
Jeg kjenner fortsatt ingenting :(
Prøver å kjenne etter på kvelden når jeg ligger i sofaen, men ikke noe enda! Gleder meg til å kjenne den lille [emoji170][emoji813]️ Er 15+5 så tenker det er rett rundt hjørnet nå[emoji7]
Er sikkert ikke lenge før :D
 
Tror jeg kjente han i dag tidlig, men ikkje bevegelser som jeg kan garantere er lillebror. Men vet ikkje het hva annet det skulle være :p men er 19 uker i morgen så håper på daglige bevegelser snart!! Men morkaken fremme da :-/
 
19 uker i dag, kjente liv først i uke 16. Både jeg og sambo kjenner sparkene utenpå magen hver dag nå :Heartred
Er annengangs.
 
Jeg kjente første dult utenpå magen på torsdag (16+6) [emoji7]
Jeg har kjent småe bevegelser en stund før det men ikke utenpå magen før nå [emoji173]️ (Er andregangs).
 
Så gøy!!! Jeg har vært usikker på om det er babyen jeg har kjent eller om det bare har vært vanlig rumling i magen på en måte.. vet jo ikke hva man kjenner etter :rolleyes: men to ganger nå har jeg kjent små dulter:Heartred
 
Back
Topp