Whoopi

Fru Slick Chick

Elsker forumet
Da har slimproppen begynt å gå og hatt masse murringer i dag :-) Kan jo gå noen uker til fødsel enda altså, men har mine tvil.. Selv om jeg prøver å ikke håpe for mye på det.. Hehe Hvor langt tid tok det til fødselen begynte fra slimproppen gikk? Sist gikk den 1-2 dager før hun ble født..
 
Ojoj spennende. Da skal jeg ha mobilen i nærheten fra nå av :P

Da min gikk med S så hadde allerede riene kommet og S kom tidlig morgenen etter.
 
Jeg vet ikke hvor lang tid det tok. Merket nemlig aldri noe til den proppen.
 
Merket heller ikke noe til slimproppen sist.. Håper derimot at vannet går av seg selv denne gangen, for med storesøster, så tok jm det på sykehuset etter noen timer med rier..
 
2 dager etterpå var jeg i fødsel ;) Snakkte med jordmor i dag om akkurat det, og hun sa det var mest normalt at fødsel startet innen en uke etter at slimproppen hadde gått. Lykke til!
 


jeani skrev:
2 dager etterpå var jeg i fødsel ;) Snakkte med jordmor i dag om akkurat det, og hun sa det var mest normalt at fødsel startet innen en uke etter at slimproppen hadde gått. Lykke til!



Håper på det.. Hihi :-) Var litt blod i den også, så det er vel bra :-)
 
Skjedd noe mer? 
 


mrsdoubtfire skrev:
Skjedd noe mer? 



Ikke mer enn at det gikk mer av slimproppen til morgenen :-) Kjenner det murrer litt innimellom, men ikke noe voldsomt. Gikk i 4 dager sist med murringer og at slimproppen gikk før det begynte skikkelig. Men da kom jeg på føden med 6 cm åpning etter 3 vonde rier da.. Hehe.. Dejavu - jatakk :-)
 
ååh så spennende! :D
her kom proppen hel ut på terminen sist, og fødte to dager senere. Spennende å se hvordan det blir nå!
 
Min slimpropp gikk for 5 uker siden, og jeg venter ennå på at gullet skal komme ut....
Håper det skjer noe mer utover dagen..

 
Back
Topp