What to do??

x1xKoseMolly

Andre møte med forumet
Jeg og BF gikk fra hverandre for ca 3 mnd siden. Har bedt BF ta kontakt med familievernkontor hvis han ønsker at vi skal prøve igjen. For vi pratet, pent sagt, bare forbi hverandre... Vi har ikke noen intensjoner, iallefall ikke jeg, å flytte sammen før barnet er født. Kan aldri gå tilbake til slik vi har hatt det. Han skulle bestemme alt , og snakke ned mine meninger. Har støttet han veeldi mye, også får jeg ikke noe igjen for det. Dvs når jeg trenger støtte, er jeg bare udugelig.

Nå har han tatt kontakt med familievernkontoret og jeg har snakket med han igjen. Jeg vet han sliter med masse,som han får hjelp for. Det jeg lurer på er hva jeg burde tillate, gjøre og ikke for at et reelt brudd skal være enklest mulig når barnet er født, hvis det ikke er ment å bli oss. Tenker bla på¨å flytte et godt stykke unna( mange mil). Har egen hybel som jeg skal være folkeregistrert til. Er det andre ting jeg burde tenke på?
 
Det er vanskelig å gi råd, når jeg ikke kjenner situasjonen, deg eller han. Så mitt råd til deg er å gå på møter med han gjennom familievernkontoret, og snakke med de der. De har fagkunnskap, og kan nok råde deg til riktige valg mer enn vi kan her inne[:)]

Håper uansett du finner ut av hva som er best for deg, den lille og bf![:)]
 
ORIGINAL: pustle

Det er vanskelig å gi råd, når jeg ikke kjenner situasjonen, deg eller han. Så mitt råd til deg er å gå på møter med han gjennom familievernkontoret, og snakke med de der. De har fagkunnskap, og kan nok råde deg til riktige valg mer enn vi kan her inne[:)]

Håper uansett du finner ut av hva som er best for deg, den lille og bf![:)]


Takk![:)]
 
Back
Topp