Weleda strekkmerkeolje

M

Madilje

Guest
Hei jenter,

jeg er tidlig ute med å bekymre meg for strekkmerker og slikt. ;) Sjekket litt på nett, fant ut jeg ville ha Weleda strekkmerkeolje, men den koster jo 250 kr for 100 ml på "norske" steder. Så fant jeg den på feelunique.com, 160 kr, gratis frakt, og under tollgrensen. Det er jo perfekt! Tenkte jeg skulle poste det her i tilfelle noen andre tenker på å kjøpe denne oljen. :)
 
Jeg har brukt den alle gangene jeg var gravid og har ikke sett antydning til strekkmerker. Om det er oga denne oljen et jeg ikke, men jeg skal bruke den igjen :)
 
Takk for tips! Skal prøves ut :)
Noen som aner om den er å få kjøpt på taxfree på Gardermoen? ;)
 
Da har jeg handlet, takk for tipset. Tror jeg må ta det på puppene fortere en svint, vokst 8 cm rundt siden desember. Siste måling før jeg gjorde det igjen nå.' :/ Puppene mine kommer til å endtre rommet et kvarter før JEG kommer:)
 
Takk for tips! Skal prøves ut :)
Noen som aner om den er å få kjøpt på taxfree på Gardermoen? ;)

Det tviler jeg på, aldri sett det der, men har heller ikke letet... Finnes på helsekost f.e. Eller på internett :)
Jeg kjøper det alltid i tyskland, siden du spør om det finnes på gardermoen og du kanskke skal reise et sted :)
 
På iherb.com koster den ca 122 kr, så enda litt billiger der. Den selges ikke på Gardermoen.
 
Bare juks, for det vi smører er overhuden og det er underhuden som sprekker. Man kan ikke smøre underhuden. Det eneste som hjelper er gode gener, å drikke mye vann og å spise sunt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp