Wake me up, when september ends...

Vent vent! Kom på at det som topper irritertlisten min er min mors stadige kommentarer på at jeg høres bedre ut når vi snakker i telefonen :hilarious: altså, jeg har ikke ord..

Hahaha! :hilarious:

Da må jeg legge til mannen som nesten daglig sier - "men du ser så fin ut i dag, vises ikke på deg at du er dårlig i det hele tatt!" Takk til deg, men jeg har nettopp kastet opp/er på vei til å gå og kaste opp! :shifty:
 
Hahaha! :hilarious:

Da må jeg legge til mannen som nesten daglig sier - "men du ser så fin ut i dag, vises ikke på deg at du er dårlig i det hele tatt!" Takk til deg, men jeg har nettopp kastet opp/er på vei til å gå og kaste opp! :shifty:

Word!
 
Oi! Du er jo skikkelig dårlig da... :( Tror jeg skulle ha trengt det en liten periode jeg også, men her er det bare å suck it up virker det som. Håper virkelig at du blir på snarlig bedringens vei! :Heartred
D e faktisk veldig mange som dessverre ikke får den hjelpa dei burde få. Å om du får hjelp eller ikke kommer an på innstillinga til fastlegen/jordmora man går til. No e der vist kommet nye retningslinje som dei skal forholde se til (ifølge fastlegen min). Han hadde fått ett spørre skjema med noen enkle spørsmål om kor mange ganger man spydde i løpet av en dag, brekninger i løpet av en dag. Mat og veske inntak i løpet av dagen.
Håpe du og alle andre som slite snart blir bedre. E grusomt når d står på men d går over tilslutt. Og alt blodslit e vært d når du sitte der me d lille mirakelet i hendene om noen mnd ❤
 
Back
Topp