wæææ friker litt ut her...

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Ligger å ser på home and away. Og innimellom får jeg noen vonde kynnere. Og nå når jeg tok på magen så kjenner jegnoe hardt noe. Lurer på om det er skulderen og armen til lillemor. Kjempe rart å kunne kjenne no slikt. Hehe. Noen andre som har kjent spesifikke kroppsdeler?
 
Jeg har hatt myyye kynnere de siste dagene. De er ikke vonde, men de kommer når jeg slapper av i sofaen el i godstolen på jobb. Den ene siden av magen strammer seg og magen blir knall hard og deformert. Jeg jobba i natt og jeg kan vel si at det knøyt seg i magen 3-4 ganger hvert 20 min el no sånt. De er heldigvis ikke vonde hos meg, så tar det foreløbig med ro. Jeg kjenner ingen spesifikke kroppsdeler, men syns jeg kan kjenne " omrisset" av babyen..
 
Jeg har kjent denne delen av babyen flere ganger. Og det kan stemme med skulderen. Som oftest har jeg kjent dette langt nede og da sparket opp med ribbeina. Nå var det oppe med navlen og sparkene kom langt nede. Så tror det må vøre skulderen. Syns det er veldig rart å kjenne det.
 
Her presses magen utover på høyre side titt og ofte og det er ikke behagelig! 
Kjennes ut som om det er babyen som presser seg ut til siden og prøver å komme seg ut, hehe :) 
Prøv å endre sittestilling, eller strekk deg ut (ikke sitt bøyd)
Det syntes i hvert fall jeg hjelper :)
 
Hehe for å si det sånn. Så ligger jeg som et slakt på ryggen:) syns det bare var så spesielt å kunne kjenne det jeg kjente. I de andre svangerskapene kunne jeg kun kjenne rompa eller hode og så klart foten når de sparket. Men nå kan hun sove og jeg kan kjenne forskjellige kroppsdeler.
 
Æ kjenne ingenting av babyn enda sånn, kun spark å andre bevegelsa...Kjenne itj ka som e ka
 
jeg lå og kjente på magen igår ettermiddag og kunne tydelig kjenne ryggen og ei spiss lita rumpe som stakk opp til høyre overfor navlen min. Herlig følelse altså. Kjenner ofte småtafsing rundt blæreområdet og det kjennes ut som hender, men jeg vet egentlig ikke om det er det.
 Det morsomme er at alle våre 3 barn har ligget likedan i magen min, alle har ligget med ryggen ut på min venstre side og har sparket spesielt mye i min høyre side. Blir artig å se om denne legger seg til likedan når det blir mindre plass å boltre seg på.
 
Ja tror jeg også kjenner hendene også som leker med blæren min. Blir spennende å se når jeg skal på 3D ultralyd neste uke. For tror hun for det meste ligger i samme stilling her.
 
Nå skjønner jeg akkurat hva du mener. Det starta igår, med noe hardt. Og når jeg kjente etter flytta hun seg..aner ikke hva jeg kjente, men helt sikkert en kroppsdel..hihi..idag har det også vært sånn..Det var veldig gøy!

Jeg er 27 uker idag, og i følge uke for uke sider jeg har vært inne på, halveres fostervannet nå, og da kjenner man konturene av babyen tydeligere. 
 
Her kjenner jeg rompe, hode og føtter:p føttene er ganske små enda;)
 
Back
Topp