Wæææææ....

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Har vært våken så og si hele natten med regelmessige vondter som kommer ca hvert 10minutt og det er kjempe vondt og gå på do(vanskelig og forklaare).... Lurer på om dette kommer til og utvikle seg videre ... Skal til jm om noen timer .. Kanskje kanskje ho kan sjekke om det er noe midning på gang tro ???
 
Har vært våken så og si hele natten med regelmessige vondter som kommer ca hvert 10minutt og det er kjempe vondt og gå på do(vanskelig og forklaare).... Lurer på om dette kommer til og utvikle seg videre ... Skal til jm om noen timer .. Kanskje kanskje ho kan sjekke om det er noe midning på gang tro ???

Så vi har vært to!

Begynte kl. 01.30 (eller da jeg ikke orket mer, og stod opp). Tok paracet men det gav seg ikke. Må ha roet seg litt for nå har jeg sovet nesten to timer tror jeg, men våkner av de samme vondtene.

Har dine blitt noe sterkere?

Jeg fikk sjekka modning sist uke, er helt moden og har 2 cm åpning. Men det kan visst flergangs gå med i mange uker :finger: men ville bedt ho sjekke ja, om jeg var deg.

Varte ca 45 sek og kom hvert 3-8 min (var regelmessig men bytta på gjennom natta). Har ikke tatt tiden nå, men er mye det samme.:eek:
 
Så spennende! Høres jo ut som noe er på gang hos dere begge:D jeg har våknet gjennom hele natten av mensensmerter, ikke spesielt vondt men de har kommet og gått i hele natt, og fortsetter enda. Skal på modningsaku senere idsg så det blir kult og se om jeg merker noe endring etter det!
Dere får holde oss oppdatert:D
 
Spennende :)
 
Så spennende! Da er det vel kanskje noe på gang da!:):)
 
Det høres jo ut som det kanskje er starten på noe :) så gøy! Lykke til damer :p :)
 
Var hos jm er moden og har 2-3cm åpning men ho sa at flere gangs kan gå flere uker sånn så er ikke lett og si .. meeen kjennes ut som erlerant er på gang og ble det utholdelog eller ikke gikk over eller om fostervannet gikk så var det bare og ringe føden (noe som jeg viste fra før av selvsakt :p )
 
Så vi har vært to!

Begynte kl. 01.30 (eller da jeg ikke orket mer, og stod opp). Tok paracet men det gav seg ikke. Må ha roet seg litt for nå har jeg sovet nesten to timer tror jeg, men våkner av de samme vondtene.

Har dine blitt noe sterkere?

Jeg fikk sjekka modning sist uke, er helt moden og har 2 cm åpning. Men det kan visst flergangs gå med i mange uker :finger: men ville bedt ho sjekke ja, om jeg var deg.

Varte ca 45 sek og kom hvert 3-8 min (var regelmessig men bytta på gjennom natta). Har ikke tatt tiden nå, men er mye det samme.:eek:
holder på enda ... Var hos jm 2-3cm og moden men ho mente flergangs gravide kunne gå sånn en stund. Men det var bare og ringe føden for en sjekk om det ikke ga seg.. Så måtte jeg komme tilbake på torsdag fordi sf målet hadde flatet ut og om jeg ikke hadde født ville hun ha en vekst etsiminisering på sykehuset av babyen siden magen var liten , men jeg tror det er fordi den har synket veldig og hvordan går det hos deg da ??? :D
 
holder på enda ... Var hos jm 2-3cm og moden men ho mente flergangs gravide kunne gå sånn en stund. Men det var bare og ringe føden for en sjekk om det ikke ga seg.. Så måtte jeg komme tilbake på torsdag fordi sf målet hadde flatet ut og om jeg ikke hadde født ville hun ha en vekst etsiminisering på sykehuset av babyen siden magen var liten , men jeg tror det er fordi den har synket veldig og hvordan går det hos deg da ??? :D

Har roet seg ganske mye og jeg har omsider fått sove et par timer ganske uforstyrret. Kjenner litt innimellom, men ikke noe regelmessig. Har ikke vært hos jm, men tok en forsiktig sjekk selv og syns tappen min har kommet mye lengre frem enn den har vært tidligere.

Har ingen ønsker om å få ut babyen denne uka (ikke før fredag i hvertfall) så håper at det holder seg rolig slik at vi kan fortsette som planlagt. Terminen min er ikke før 16.05
 
Mye murringer i natt, som har kommet tilbake nå .. men har heldigvis fått sovet å sånn,så de er ikke så vonde enda. Håper det er tegn på at det skjer noe her også snart. Termin 1 mai
 
Back
Topp